Certified Gangsta Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 heej, sorry als hier al aandacht aan is besteed, maar de zoekfunctie bracht niets op. Waarom zou de officiele website afgesloten zijn? www.rockstargames.com/gta4 werkt niet meer en in het hoofdmenu van de R* site staat hij ook niet tussen er waren toch geruchten dat er rond januari nieuwe info vrij zou komen? MVG, CG Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Gewoon een kwestie van de juiste url in typen: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto4/ Rockstar kennende van de vorige lancerings van Grand Theft Auto zal er voor maart geen informatie zijn over GTA4 en zullen we zeker moeten wachten tot mei op screenshots en echt wat informatie. Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) ooh krijg nou wat. vreselijk stom van mij maar voorheen was de url toch wel www.rockstargames.com/gta4? iig bedankt voor de info Bewerkt: 19 december 2006 door Certified Gangsta Reageren
Lantyz Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 maar voorheen was de url toch wel www.rockstargames.com/gta4? Niet dat ik weet. Rockstargames.com/gta3 linkt immers ook niet door naar de GTA III website. gta4.com en grandtheftauto4.com werken overigens wel. Reageren
arthuro Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 maaruhm meer info in januari? das me een beetje ontgaan.. om wat voor info zou het gaan? screenshots, vernieuwingen?? Reageren
Black Force Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 er komt toch niet eerder info rond maart/april , screens ongeveer einde zomer, juli/augustus dit was bij de voorgaande gta spellen ook zo ongeveer dus ,. Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) iC Ga kopé voor PC,, Lijkt me Vet Gaaf Spel Jonge,, Heeft iEmanD PlaatJes Mail Ze Ff naar My. Ze Zeggen Dat iE .. Uitkomt Bewerkt: 27 december 2006 door _Mouser_ Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) iC Ga kopé voor PC,,Lijkt me Vet Gaaf Spel Jonge,, Heeft iEmanD PlaatJes Mail Ze Ff naar My. Ze Zeggen Dat iE .. Uitkomt De regels... En er zijn nog geen screens... En waneer info komt? Gewoon wachten, dan komt het wel. R* geeft nooit snel informatie weg... Bewerkt: 27 december 2006 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.