Jump to content

nissan 200sx (240sx)in NFS:C

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand mij vetellen hoe ik alle auto`s vrijspeel, heb hem nu uitgespeeld en heb nog lang niet alle auto`s vrijgespeeld, de auto`s die je vrijspeelt met die beloningskaarten en uitdagingen heb ik ook nog niet, maar daar kan je zien weat je vrijspeelt en daar staan ze ook nog lang niet allemaal tussen :?

heb gehoord dat je dan opnieuw moet beginnen met carriere en dan een andere auto kiezen?? klopt dit of is dat alleen maar gelul??

en wat moet je doen om die nissan 240sx vrij te spelen?? das egt zo`n geil ding :D:puh:

(heb trouwens de gewone versie voor op de ps2)

Bewerkt: door klok
Geplaatst:

uiteraard:

hier staan behoorlijk veel cheats voor de ps2

en hier voor de xbox

idem voor pc

...360

ps3 zelfs!

gba en nds zijn geen cheats voor...

ben ik nog iets vergeten? have fun! :*D en volgende keer beter zoeken :puh:

er staat trouwens ook bij hoe je "speciale auto's" moet unlocken, dat word namelijk ook vaak gevraagd.

als je een cheat zoekt, kijk dan altijd op bovenstaande site, als de cheats bestaan staan ze daar op. anders bestaan ze niet.

Geplaatst:

okej bedankt maar ik snap die tekst niet helemaal:

er staat: Nissan 240SX (Tuner): Complete all three Checkpoint challenges. om hem te unlocken, dat heb ik gedaan maar ik heb die wagen nog niet :?

heb aan het begin van het spel een mazda RX8 gekozen, tuner dus, heb in die cariere de uitdagingen van checkpoint gedaan.. of begrijp ik het nu helemala verkeerd :?:?

help alsjeblieft :?

Geplaatst:
okej bedankt maar ik snap die tekst niet helemaal:

er staat: Nissan 240SX (Tuner): Complete all three Checkpoint challenges. om hem te unlocken, dat heb ik gedaan maar ik heb die wagen nog niet :?

heb aan het begin van het spel een mazda RX8 gekozen, tuner dus, heb in die cariere de uitdagingen van checkpoint gedaan.. of begrijp ik het nu helemala verkeerd :?:?

help alsjeblieft :?

meer weet ik ook niet ik heb het spel zelf (nog) niet. misschien begrijp je het inderdaad verkeerd, of doe je de verkeerde challenges, ik weet het echt niet sorry.
  • 3 weken later...
Geplaatst:
;) okej iig bedankt dan
Ik heb het spel zelf nu ook maar ben nog niet zo heel ver, maar heb wel al 2 extra auto's gekregen met pinkslips dus misschien is dat het. die van kenji is ook een nissan maar ik weet het niet zeker, dus misschien had je zijn pink slip moeten winnen maar dat kan nu niet meer, wat ik doe is altijd de wedstrijd overnieuw zodat ik altijd de pinkslip heb (console uit/aan zetten als je hem niet hebt gepakt met de kaartjes)
Geplaatst:

Uhm, ja. De Challenges die ze bedoelen staan in het hoofdmenu onder challenges (tenminste, op de xbox 360. Overigens heeft de versie van NFS Carbon daarvoor ook een Nederlands taalpakket, dus als je dat selecteert, moet je onder uitdagingen kijken). Tijdens die challenges moet je verschillende races rijden die in de carrière-modus ook voorkomen, maar nu krijg je door het spel een auto toegewezen.

Hierbij kun je kiezen uit twee series van drie checkpoint challenges, maar ik weet niet welke serie je moet doen voor de nissan 240X (kheb ze zelf namelijk ook nog niet allemaal gespeeld).

Hopelijk weet je nu genoeg.

:bier: Nuke[NL]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...