quinten04 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 ik kan die missie echt niet ik heb steeds te weinig tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Volharden, zoals iedereen. Neem de kortste weg naar de kratten en til de kratten op met de vork terwijl je rijdt, dat scheelt ook in tijd. Onthoud de genomen weg goed en neem dezelfde terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 ik kan die missie echt nietik heb steeds te weinig tijd Allereerst hartelijk welkom op het Forum, quinten04 Ik zal je direct maar even één van de belangrijkste links van deze site geven, namelijk die naar WikiGTA: *KLIK*. WikiGTA is een Nederlandstalige walkthrough over alle delen uit de GTA-serie, waar je dan ook (bijna) alles kunt vinden: van personages tot gangs en van wapens tot missiebeschrijvingen, werkelijk alles staat er. Op WikiGTA staat dus ook een pagina over 'Boomshine Blowout', de missie waar jij moeite mee hebt: *KLIK*. Mocht je er ook met de hulp van WikiGTA niet uitkomen, je kunt hier altijd terugkomen voor meer vragen natuurlijk. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Dat is absoluut geen moeilijke missie. Je moet die kraters oftewel kisten uit de loods halen, dit noemt men Boomshine. Dit ga je met een heftruck meenemen; je kunt de heftruck omhoog en omlaag bewegen met de [<] en de [>] toets. In het gereel zit een route die je maar op een bepaalde manier kunt krijgen. Per kist die je op de truck van Phil Cassidy zit valt er een stuk weg, zodat het als maar moeilijker wordt, maar natuurlijk moet je ook letten op de toestand van het gebouw, want die is immers aan het inzakken. Je kunt gewoon rustig aan doen, maar let natuurlijk wel op. Ga vooral niet stressen en de kisten kun je gewoon op de wagen rijden. Natuurlijk zijn er diverse tips zoals het gebruiken van een vaste route, want die is er ook, maar dan moet je even uitproberen hoe je naar de kisten kunt komen, wil het nog niet lukken met deze beschrijving kijk dan op 'WikiGTA' voor een andere uitleg ook beschreven door echte VCS- fans. Veel succes en mocht het nog niet werken dan kun je hem aanvragen in het 'VCS- aanvraag' topic. Mocht er nog iets geheel anders wezen dan kun je me altijd roepen; via PB/PM of gewoon via dit forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Ik vondt het zelf ook een best moeilijke missie maar met een beetje geluk is het mij gelukt je kan ookWikiGTARaadplegen(Mijn advies) Dus om het te laten luken moet je niet stressen als je meter bijna vol is (de warmte meter) Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Het is een hele lastige missie dat geef ik toe. Rij voorzichtig en soepel langs alles heen, probeer onderweg niets te raken. Na een paar keer zal het je wel lukken. anders heb je zo al veel al zeiden wikigta nog. Daar staat heel veel op. Succes ermee hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
quinten04 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 dank je wel iedereen ik zal zeker eens gaan kijken op wikigta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.