Jump to content

boomshine blowout

quinten04

Recommended Posts

ik kan die missie echt niet

ik heb steeds te weinig tijd

Allereerst hartelijk welkom op het Forum, quinten04 :)

Ik zal je direct maar even één van de belangrijkste links van deze site geven, namelijk die naar WikiGTA: *KLIK*. WikiGTA is een Nederlandstalige walkthrough over alle delen uit de GTA-serie, waar je dan ook (bijna) alles kunt vinden: van personages tot gangs en van wapens tot missiebeschrijvingen, werkelijk alles staat er. Op WikiGTA staat dus ook een pagina over 'Boomshine Blowout', de missie waar jij moeite mee hebt: *KLIK*.

Mocht je er ook met de hulp van WikiGTA niet uitkomen, je kunt hier altijd terugkomen voor meer vragen natuurlijk.

Veel succes ermee! ;)

Delen op andere websites

Dat is absoluut geen moeilijke missie. Je moet die kraters oftewel kisten uit de loods halen, dit noemt men Boomshine. Dit ga je met een heftruck meenemen; je kunt de heftruck omhoog en omlaag bewegen met de [<] en de [>] toets. In het gereel zit een route die je maar op een bepaalde manier kunt krijgen. Per kist die je op de truck van Phil Cassidy zit valt er een stuk weg, zodat het als maar moeilijker wordt, maar natuurlijk moet je ook letten op de toestand van het gebouw, want die is immers aan het inzakken. Je kunt gewoon rustig aan doen, maar let natuurlijk wel op. Ga vooral niet stressen en de kisten kun je gewoon op de wagen rijden. Natuurlijk zijn er diverse tips zoals het gebruiken van een vaste route, want die is er ook, maar dan moet je even uitproberen hoe je naar de kisten kunt komen, wil het nog niet lukken met deze beschrijving kijk dan op 'WikiGTA' voor een andere uitleg ook beschreven door echte VCS- fans. Veel succes en mocht het nog niet werken dan kun je hem aanvragen in het 'VCS- aanvraag' topic. Mocht er nog iets geheel anders wezen dan kun je me altijd roepen; via PB/PM of gewoon via dit forum! :)

Delen op andere websites

Het is een hele lastige missie dat geef ik toe. Rij voorzichtig en soepel langs alles heen, probeer onderweg niets te raken. Na een paar keer zal het je wel lukken. anders heb je zo al veel al zeiden wikigta nog. Daar staat heel veel op. Succes ermee hé

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...