Poisonpen123 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik wil graag de double pack hebben GTA III en vice City maar 30 euro is gewoon teveel jongens een vriend van me had hem bij v&d voor 13 euro lang geledemn ken iemand me helpen Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 ik had m ook voor 12 euro, gewoon via marktplaats. kijk bij computer software - games|xbox en xbox 360 en typ dan in de zoekbalk gta succes Reageren
M4X Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik zou even bij Intertoys of Bart Smit kijken als ik jouw was, hier vond ik ze allebei met gemak voor 10 euro per stuk. Anders kan je hem natuurlijk altijd tweede hands nemen, maar bij nieuw heb je het voordeel van ruilen, dat je hem terug kan ruilen als je hem niet leuk vind. Veel plezier met GTA III en Vice City, ik weet zeker dat het makkelijk is om ze te vinden Reageren
gta_rulez Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Ik zou even bij Intertoys of Bart Smit kijken als ik jouw was, hier vond ik ze allebei met gemak voor 10 euro per stuk. Anders kan je hem natuurlijk altijd tweede hands nemen, maar bij nieuw heb je het voordeel van ruilen, dat je hem terug kan ruilen als je hem niet leuk vind. Veel plezier met GTA III en Vice City, ik weet zeker dat het makkelijk is om ze te vinden Waren dat classics? Bewerkt: 19 december 2006 door gta_rulez Reageren
VforV Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Waren dat classics? De classics: klik Rockstar Games Double Pack: klik Reageren
gta_rulez Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik bedoelde eigenlijk Xbox classics, dat is hetzelfde als Platinum op de Playstation. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.