Bsharp Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Hallo, heb een raar probleem met vice city wanneer ik een nieuw spel begin of laad een spel dan gaat het in het begin erg in schokken dan weer even niet maar dan terug wel. En wanneer ik op escape druk kom ik in het menu terecht maar wanneer ik op resume game klik blijft het spel soms hangen op een zwart scherm. Heb geen enkele mod geinstalleerd en de patches verhelpen dit probleem ook niet. mijn Systeem: intel piv 3.2ghz nvidia geforce 6800 gs 256mb 1gb ram 250gb harde schijf alle drivers zijn up-to-date. als iemand een oplossing weet. Laat het dan weten. Thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,heb een raar probleem met vice city wanneer ik een nieuw spel begin of laad een spel dan gaat het in het begin erg in schokken dan weer even niet maar dan terug wel. En wanneer ik op escape druk kom ik in het menu terecht maar wanneer ik op resume game klik blijft het spel soms hangen op een zwart scherm. Heb geen enkele mod geinstalleerd en de patches verhelpen dit probleem ook niet. mijn Systeem: intel piv 3.2ghz nvidia geforce 6800 gs 256mb 1gb ram 250gb harde schijf alle drivers zijn up-to-date. als iemand een oplossing weet. Laat het dan weten. Thanks. je computer kan het makkelijk aan, welke windows heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bsharp Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,heb een raar probleem met vice city wanneer ik een nieuw spel begin of laad een spel dan gaat het in het begin erg in schokken dan weer even niet maar dan terug wel. En wanneer ik op escape druk kom ik in het menu terecht maar wanneer ik op resume game klik blijft het spel soms hangen op een zwart scherm. Heb geen enkele mod geinstalleerd en de patches verhelpen dit probleem ook niet. mijn Systeem: intel piv 3.2ghz nvidia geforce 6800 gs 256mb 1gb ram 250gb harde schijf alle drivers zijn up-to-date. als iemand een oplossing weet. Laat het dan weten. Thanks. je computer kan het makkelijk aan, welke windows heb je? Windows xp pro service pack 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,heb een raar probleem met vice city wanneer ik een nieuw spel begin of laad een spel dan gaat het in het begin erg in schokken dan weer even niet maar dan terug wel. En wanneer ik op escape druk kom ik in het menu terecht maar wanneer ik op resume game klik blijft het spel soms hangen op een zwart scherm. Heb geen enkele mod geinstalleerd en de patches verhelpen dit probleem ook niet. mijn Systeem: intel piv 3.2ghz nvidia geforce 6800 gs 256mb 1gb ram 250gb harde schijf alle drivers zijn up-to-date. als iemand een oplossing weet. Laat het dan weten. Thanks. je computer kan het makkelijk aan, welke windows heb je? Windows xp pro service pack 2 echt raar, misschien even overnieuw installeren? zitten er krassen in de cd misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bsharp Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Hallo,heb een raar probleem met vice city wanneer ik een nieuw spel begin of laad een spel dan gaat het in het begin erg in schokken dan weer even niet maar dan terug wel. En wanneer ik op escape druk kom ik in het menu terecht maar wanneer ik op resume game klik blijft het spel soms hangen op een zwart scherm. Heb geen enkele mod geinstalleerd en de patches verhelpen dit probleem ook niet. mijn Systeem: intel piv 3.2ghz nvidia geforce 6800 gs 256mb 1gb ram 250gb harde schijf alle drivers zijn up-to-date. als iemand een oplossing weet. Laat het dan weten. Thanks. je computer kan het makkelijk aan, welke windows heb je? Windows xp pro service pack 2 echt raar, misschien even overnieuw installeren? zitten er krassen in de cd misschien? de cd's zijn perfect inorde geen enkele kras en herinstalleren helpt ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justin$ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 ik denk dat jer te veel cheats hebt gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Weet je wta je zou kunnen doen? Ik zeg niet dat het helpt, maar je zou het op zn minst kunnen proberen: C:/Rockstar Games/GTA Vice city (of een andere map) en dan het icoontje waarmee je hem opstart (of hij staat op het bureablad, kan ook) Rechtsklikken erop, en dan eigenschappen. Ga naar compatibiliteit, vink het hokje bij Compatibiliteitsmodus aan, en kies dan de optie Windows 98. kijk eens of dat werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.