Jump to content

Mod garage - Car Stereo

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden :cya:

Bij de Mod garage kun je de colour van je wagen veranderen, nitro erop zetten enz enz. Maar bij één staat: Car Stereo > Bass Boost. Nou vroeg ik mij af, wat is het verschil als je dat op je wagen hebt? Hoor je de muziek anders? In iedergeval merk ik er niks van dus vandaar mijn vraag :)

Groet gammie.

Geplaatst:

Ik vind die Bass Boost best nuttig. Want als je bijvoorbeeld nu vaak Radio Los Santos op hebt staan, of Radio X (beide zenders met best veel bass), dan hoor je best het verschil in kwaliteit van het geluid :Y .

Dan hoor je zo'n lekker zwaar geluid 8) . Jouw probleem ligt volgens mij niet in je oren, die zullen wel prima functioneren. Als je SA op de PC hebt zal het mischien aan de geluidskaart of aan de boxjes liggen. En heb je hem op de X-box of de PS2, dan zal het de tv of de scart-kabel zijn. Of je luistert naar zenders zonder veel bass :bonk:

Geplaatst:
Ik vind die Bass Boost best nuttig. Want als je bijvoorbeeld nu vaak Radio Los Santos op hebt staan, of Radio X (beide zenders met best veel bass), dan hoor je best het verschil in kwaliteit van het geluid :Y .

Dan hoor je zo'n lekker zwaar geluid 8) . Jouw probleem ligt volgens mij niet in je oren, die zullen wel prima functioneren. Als je SA op de PC hebt zal het mischien aan de geluidskaart of aan de boxjes liggen. En heb je hem op de X-box of de PS2, dan zal het de tv of de scart-kabel zijn. Of je luistert naar zenders zonder veel bass :bonk:

Bedankt voor je antwoord MartyCeha :)

Ik heb Sa op de pc hoor en alles werkt goed. Ik heb er alleen nooit zo op gelet :N Nu weet ik in iedergeval wat er aan verandert.

Groet gammie.

Geplaatst:

Als je je auto tuned(pimpen, verbeteren) gaat je sex appeal omhoog; je vriendinnen gaan je leuker vinden. Ook krijg je meer %-en erbij als je aan het daten bent geslagen :clown:

Geplaatst:
Als je je auto tuned(pimpen, verbeteren) gaat je sex appeal omhoog; je vriendinnen gaan je leuker vinden. Ook krijg je meer %-en erbij als je aan het daten bent geslagen :clown:
In dat geval is de Slamvan 1 v/d betere auto's (te pimpen bij Loco Low Co) omdat die zonder extra's al 'n hoog sex appeal-waarde heeft, volgens mij geeft wiki daarover geen details (maar ook ik kan mij vergissen) en ik heb deze info van deze site.

succes 8)

Geplaatst:

Hier was al een tread over want ik heb me dit ook afgevraagt , en toen werd ik verwezen naar een andere tread , ivm het altijd opletten van de mensen hier , dnek ik laat ik het nou maar is een keer zeggen ..

maar je hoort alleen verschill als je geluidsapparatuur heb van een betere kwaliteit, maar ik ken jou kwalitiet niet ruiken..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...