Jump to content

PS2 kabel

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil me ps2 op een HD tv aansluiten. Weet iemand met wat voor kabel je dat het beste kan doen? Ik dacht zelf met de component AV kabel, maar ik had ergens gelezen dat je dan maar in 480p kan spelen (PAL is 576i). Dus als je zelf een ps2 hebt met een andere kabel erbij, vertel me dan als je blieft wat voor kabel het is en of het beter is ^_^ .

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor de dubbelle post, maar niemand reageert :N .

Ik wil me ps2 op een HD tv aansluiten. Weet iemand met wat voor kabel je dat het beste kan doen? Ik dacht zelf met de component AV kabel, maar ik had ergens gelezen dat je dan maar in 480p kan spelen (PAL is 576i). Dus als je zelf een ps2 hebt met een andere kabel erbij, vertel me dan als je blieft wat voor kabel het is en of het beter is ^_^ .
Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
Sorry voor de dubbelle post, maar niemand reageert :N .

Volgens mij ondersteunt de PS2 niets hoger als 480P, correct me if I'm wrong.

Geplaatst:

Over een tijdje komt er een HDMI kabel voor de PS2.

Wanneer en waar die te koope is zul je even moeten opgooglen.

Boris H.

Geplaatst:

Ik denk dat er wel een adapter moet zijn waarin je die HDMI kabel in kan steken en dan kan vastkoppelen aan de AV output . maar ik weet niet waar je zo iets kan krijgen

The Scientist

Geplaatst:
Over een tijdje komt er een HDMI kabel voor de PS2.

Wanneer en waar die te koope is zul je even moeten opgooglen.

Boris H.

Kan je met die kabel dan wel of niet in PAL DV (576*720p) spelen?
Hier heb je een HDTV Kabel voor de PlayStation 2 ;)
Bedankt voor je hulp, maar wat voor soort kabel is dat :engel: ?(HDMI, Component AV, DVI,...) Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
Dit is gewoon een component kabel. Kan je gewoon in je TV pluggen of via scart-kabel.

A. component gaat niet via scart, RGB wel.

B. Gewoon in je tv pluggen? Ik geloof dat niet alle tv's component ingangen hebben dus moet je ff kijken.

Dit is gewoon een component kabel. Kan je gewoon in je TV pluggen of via scart-kabel.

B. Gewoon in je tv pluggen? Ik geloof dat niet alle tv's component ingangen hebben dus moet je ff kijken.

Scheelt dat erg veel met die component kabel? Genoeg om er die €20 aan uit te geven? Want je zei een tijdje geleden dat de ps2 niet beter dan 480p kan. En -B: component past gewoon in de tv (via DVI, maar toch). Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

Scheelt dat erg veel met die component kabel? Genoeg om er die €20 aan uit te geven? Want je zei een tijdje geleden dat de ps2 niet beter dan 480p kan. En -B: component past gewoon in de tv (via DVI, maar toch).

Ik weet niet of de PS2 hoger als 480P ondersteunt maar volgens mij hadden ze in 2002 (toch?) nog nooit van 720p gehoord. :puh:

Maar heb je wel een component ingang in je TV?

Geplaatst:

als je het beste beeld op je ps2 wilt, moet je een component-kabel en een EURO-AV kabel kopen. ik heb zelf een 'gewone' tv, met een EURO-AV kabel. dat ding heeft me 50 euro gekost, maar dan heb je wel wat!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...