Jump to content

Wat is de Meest Briljante gta game?

Wat is de meest Briljante game?  

70 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de meest Briljante game?

• gta1
      0
    • gta 2
      2
    • gta 3
      8
    • gta vice city
      7
    • gta san andreas
      44
    • Moet nog komen
      10

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

2

• De Gta Master

2

• Joker

2

• Redbullcola

2

Geplaatst:

eigenlijk is dit wel een beetje een domme vraag.

vindt je niet?!?!?!?

Natuurlijk is dat GTA San Andreas wat dacht je dan dat de andere mensen GTA 1 mooier vinden, of GTA 2 Denk het niet hé? :rolleyes:

Geplaatst:

heb gestemt op GTA3

tuurlijk vind ik GTA:SA mooier en uitgebreider.

maar gezien de stap van 2d naar 3d, een klompleet nieuwe engine

, en eerste spel met totaale vrijheid, vind ik dat rockstar toen met het

BRILJANTSTE idee is gekomen, nu was het idee er al maar nog uitgebreider.

GTA3 is de briljantste want zonder GTA3 was er geen VC en SA

Geplaatst:

Ben het met Pablo eens.Het gevoel wat dat spel mij toen gaf.SA komt inderdaad wel erg dichtbij.Maar als ik kijk naar het gevoel wat ik kreeg met het spelen van het spel was GTA III zeker het best.

Geplaatst:

Is dus eigenlijk geen domme vraag. Maar eerlijk te zijn vind ik gta 3 saai als uitgespeeld vice city valt nog mee maar gta 2 ja word eigenlijk niet zo gouw saai :puh: maar heb gekozen voor moet nog komen. want het kan altyd beter :puh:

behalve sommige spel reeksen... tony hawk byvoorbeel ik heb 3,4 en under ground ik ga zeker geen underground 2 kopen... het blijft altyd meer van het zelfde :puh: by gta is het altyd leuk. Oh ja had tony hawk underground in een paar uurtjes op alles uitgespeeld(easey, hard, extreme) ofzo

dus een bout game :puh: :blink:

Geplaatst:

Ik vind San Andeas tot nu toe veruit de beste GTA. Maar het beste gevoel had ik inderdaad bij GTA3 , want dat was toen helemaal nieuw. Maar San andreas voelt gewoon aan als een vakantie. Je gaat gewoon op vakantie in de staat San andreas. En dat had ik bij die andree gTA's minder.

Geplaatst:

Ik heb nog nooit GTA 3 gespeeld :( Ga em in de vakantie lekka spelen, for sure!

Yup GTA SA pwned. Hmm...ik heb geen zin om te rijden. Dus ga ik ff een kaartje kopen van $500. Ben ik ff bezig op straat en als ik het goed doe kan ik misschien nog wel naar de MCdonald :D

Geplaatst:

san andreas natuurlijk maar ook eigelijk gta3 de stap tussen de vorige en gta3 is enorm en ik denk zeker dat de volgende spel die dan op ps3 zal uitkomen alleen maar beter kan worden

Geplaatst:

GTA is de meest briljante game. Hier werd het concept bedacht en uitgewerkt terwijl de developer nog derderangs was. (DMA Designs)

GTA3 is een briljante opvolger van GTA.

San Andreas is een briljante uitbreiding van GTA3.

Geplaatst:

K vind san andreas eigenlijk wel de beste,maar de sfeer van vice city von k egt

dik chill en hij was lollig en k vind C.J. een beetje een mongool,net als fido.

Tommy was egt het vetst.De missies van sa stinken hard in het begin allemaal van die minigames dat zuigt en het mog wel iets moeilijker. :D

Geplaatst:

ik vind verruit SA!!!! :D

in vice kan je bijna niks doen zoals ete en sporte,... <_<

Geplaatst:

Tuurlijk is SA groter, het gaat emt de tijd mee...

Maar Vice had die toffe sfeer, wat ik minder vind in SA

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind SanAndreas beter. Vice city had zo'n 'typische sfeer'. Maar dat komt ook omdat 90s ongeveer op de 2000s lijkt. SanAndreas is 'gewoner' terwijl Vice City totaal iets nieuws is. de jaren 60s, je weet toch...

SanAndreas biedt veel meer mogelijkheden aan. Ik vind het veel leuker omdat het meer op een rpg lijkt. :D Geilheid heerst :D

Bewerkt: door Redbullcola
Geplaatst:

ok het beste gevoel is wel GTA III omdat dat toen nieuw was

het was van 2d naar 3d

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...