Jump to content

Wat is de Meest Briljante gta game?

Wat is de meest Briljante game?  

70 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is de meest Briljante game?

• gta1
      0
    • gta 2
      2
    • gta 3
      8
    • gta vice city
      7
    • gta san andreas
      44
    • Moet nog komen
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

ik stemde op gta 3

toen gta2 naar gta3 overging

gta3 was toen zo mooi nog nooit geziene vrijheid in 3D

natuurlijk is gta SA mooier en beter

maar toch een beetje uitmelkerij

enkel oog op nieuwe dingen niet zozeer op verbetering

:rolleyes:

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

2

• De Gta Master

2

• Joker

2

• Redbullcola

2

Geplaatst:

san andreas vanwege de grote en stats functies :D gta 3 ook wel vanwege de grote overgang

Geplaatst:

gta 2 vond ik onzettend leuk, maar dat is geschiedenis. Maar ik vind het nog steeds de beste ook al speel ik hem niet meer.

GTA 2 speelde ik ook het langst van alle maar ik speel gta sa ook nog maarjah...

Geplaatst:

Ik vind gta sa het beste, mooiste, en leukste. Je hebt er alles in woestijn, bergen, water, bossen kortom je hebt alle landschappen en dat is de eerste keer in een gta game dat je zoveel verschillende landschappen dingen heb. Gta sa ziet er ook veel mooier uit als vice city. Dus ik vind gta sa het mooiste, beste, en leukste spel.

Geplaatst:

Ik stem op GTA:SA maar ik vind dat stukje tussen GTA:2 en GTA:3 ook erg uitgebreid.

Waarom ik voor SA kies is dat als ik soms speel en dat paar uur dan voel ik me bijna in het spel en als ik midden in het water niks om me heen zie dan ken ik dat gevoel in het echt ook...

Als ik dat in GTA:3 deed dan zie je alleen zwart water om je heen en je ziet niks en je verdrienkt...

In VC was het iets beter maar met een man van over de 30 die niet kan zwemmen :blink: dan is het anders verhaal...

San Andreas is net echte wereld alleen paar dingen die zijn wel wat anders ja maar als dat dezelfde als in het echt was gemaakt dan was de gameplay heel saai geweest, elke × dood gaan als je door auto geraakt word, dood gaan na 5 kogels door je kop enz. enz.

En er zijn zo veel dingen in toegevoegd zo als honger, spieren, vriendinnen ( beetje weinig maar oke ) enz. enz.

Dat mis ik allemaal in GTA: 3 & VC en zeker in de spellen voor GTA:3

Geplaatst:

ik vind san andreas het leukste, het grootst en de meest realistische als je daar al van kan spreken

Geplaatst:

Ik vind Grand Theft Auto San Andreas wel mooi en uitgebreid maar een paar dingen missen nog steeds.

Daarom heb ik gekozen voor dat die nog moet komen. :D :lol:

GTASA,Game On :D :lol:

Geplaatst:

Eigenlijk een domme vraag zoals iemand al zij.....

Natuurlijk is de nieuwe die nog uitmoet komen mooier (Als er een uitkomt dan)

Dus.... :lol:

Geplaatst:

GTA SA natuurlijk :D

alleen wat k wel klote vind is dat R* een contract heeft met sony waardoor de pc en de X-Box versie een half jaar later komen <_< :angry: :(

Geplaatst:

SA is de voor mij de beste vanwege alle extra's die er in zitten (gebouwen waar je kunt binnen gaan etc.) Het is wel immens groot (misschien beetje te groot)

Geplaatst:

ik vind GTA SA ook de beste, maar het enige minpuntje vind ik dat de beeldkwaliteit een stukje minder is dan in Vice City. wie vind dat ook?? ;)

Geplaatst:

San andreas moet ook goed uitzien :puh: GTA is echt beroemd spel vind ik, ik ken zo veel die het hebben en als ze niet hebben willen ze het graag :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...