bus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) de boerderij in whetstone is daar een garage voor je auto's want ik wil wat meer dan eeen walton een paar tractors en een sanchez Bewerkt: 19 december 2006 door bus Reageren
Preddy Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Helaas is er geen garage bij die boerderij, wat je haast wel zou verwachten voor de prijs ervan. Het enige wat je er aan hebt is een opslagpunt, een wardrobe en er spawnt, zoals je al zei, een Tractor, Walton en een Sanchez. De beste alternatieven ervoor zijn de safehouse in Hashbury (San Fierro) of die in Santa Maria Beach (Los Santos). Die hebben wel een garage en liggen het dichtst bij de boerderij in Whetstone. Ligt er net aan wat je liever wil en hoever je in het spel bent. Reageren
bus Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 ik wil een soort vrijstaand huis een beetje zoals whetstone maar met een boerderij Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 dan zou ik die in mulholland nemen, wel duur, en wel een beetje uit de richting, maar wel mooi en groot! Reageren
The Peppers Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Of neem een huisje in die " sjikke " buurt van Las Venturas kweeni oe da die noemt ma die ligt vanbove age op u kaart kijkt :) ciao Reageren
coz Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) kweeni oe da die noemt ma die ligt vanbove age op u kaart kijkt :) ciao ben geen moderator , maar ik stoorde me hieraan lees voor de gein eens deze pagina Op GTAgames.nl gelden een aantal regels en afspraken om het voor iedereen zo plezierig mogelijk te maken. Wanneer je gebruik maakt van deze site dien je je dan ook aan deze regels te houden. Tevens ben je bij registratie akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden. Gedragsregels Ongewenst gedrag Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens) ofwel .. aub volgende keer nederlands Bewerkt: 21 december 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.