bus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze Reageren
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan zeje kan er niet in, ze staan ook (bijna) nooit stil. je kan er wel op (dmv jetpack) en dan meeliften...ik kom er vaak onder, das pas rottig, zeker als hij gaat stilstaan terwijl je eronder ligt @hieronder: 3 seconden! Ik ben gewoon übersnell! Bewerkt: 19 december 2006 door DX11 Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Nee dat is jammer genoeg niet mogelijk... EDIT: Net was er helemaal geen DX11... Wordt traag Bewerkt: 19 december 2006 door VWO-er Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze Je kan er jammer genoeg niet in en ze ook niet besturen, je kan er wel met behulp van een Jetpack op gaan staan en zo lekker meeliften. Je kan de trein wel besturen (deze stopt ook voor CJ's garage in Doherty, San Fierro) Er is trouwens wel een mod waarmee je in de tram kunt staan. Ik zal hem even opzoeken. Je kan de mod hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet installeren zeg je het maar even. Succes! Bewerkt: 19 december 2006 door Typhoon Reageren
The Peppers Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 kem een vraag mods kan da ook vo de playstation ? nee zekers sheerz Reageren
NineEleven Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 mods kunnen alleen op pc omdat je met modden de bestanden van SA veranderd. Reageren
SA_11 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 de trams in san fierro kan je daar ook in of kan je ze besturen zoja waar staan ze Je kan er jammer genoeg niet in en ze ook niet besturen, je kan er wel met behulp van een Jetpack op gaan staan en zo lekker meeliften. Je kan de trein wel besturen (deze stopt ook voor CJ's garage in Doherty, San Fierro) Er is trouwens wel een mod waarmee je in de tram kunt staan. Ik zal hem even opzoeken. Je kan de mod hier downloaden. Als je niet weet hoe je hem moet installeren zeg je het maar even. Succes! Je kan er wel in maar je kan ze niet besturen want ik kon erin maar de tram reed niet meer verder misschien is het een bug maar ik weet het niet Reageren
Koen729 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Dat is waarschijnlijk een bug of een glitch. Je zou normaal onder de tram moeten komen. Je kan er wel op komen. Reageren
Sseb Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Je kan wel modde op playstation maar das heeeeeeel ingewikkeld ik weet niet hoe het zit, maar das echt super moeilijk ik heb wel ooit wat van gezien hoe je het moet doen maar ik heb het niet gelezen het zijn mega veel handelingen en je moet er dinge voor kopen en alles dus begin er maar niet aan Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Je kan wel modde op playstation maar das heeeeeeel ingewikkeld ik weet niet hoe het zit, maar das echt super moeilijk ik heb wel ooit wat van gezien hoe je het moet doen maar ik heb het niet gelezen het zijn mega veel handelingen en je moet er dinge voor kopen en alles dus begin er maar niet aan helemaal niet moelijk, je hebt er maar 1 chipje voor nodig en meer (mag niet) zeg ik niet. >>> Door Dutchy3010: Waarom zeg je dit dan? Tamelijk nutteloze post, omdat je niets mag zeggen... <<< Reageren
reinbertio Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 hier zijn al zoveel topics over tik maar in bij zoeken tram dan vind je heel veel topics met reacties >>> Door Bling: Beetje late reactie van je, nietwaar? Het antwoord is immers al gegeven, en het is dus niet nodig om achteraf nog met dit soort opmerkingen voor de dag te komen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.