Jump to content

Target-lock

Recommended Posts

Geplaatst:

Target-lock/auto-aim, net hoe je het noemen wil :clown: . Ok, nu even sirieus: Is er ook Target-lock/auto-aim op de PC?? Ik dacht dat je het ergens kon vinden in je options, maar kan het niet vinden :ch: . Weet iemand iets?

Geplaatst:
Target-lock/auto-aim, net hoe je het noemen wil :clown: . Ok, nu even sirieus: Is er ook Target-lock/auto-aim op de PC?? Ik dacht dat je het ergens kon vinden in je options, maar kan het niet vinden :ch: . Weet iemand iets?
jup die is er, kijk eens bij je instellingen, denk dat het delete is als standaard.
Geplaatst: (bewerkt)

Check eens deze post van Ikt.

Edit @ Hieronder... Daar heb je gelijk in, maar dat is iets dat de TS maar een afweging in moet maken. Dit is gewoon het antwoord op zijn vraag.

Bewerkt: door Preddy

Nee, dat kan niet. Je moet richten met je muis :clown:

jup die is er, kijk eens bij je instellingen, denk dat het delete is als standaard.

Dit klopt dus niet ;). Als je (standaard) DEL, Caps Lock, Right Mouse Button indrukt krijg je gewoon richten met de hand. Auto-aim is alleen mogelijk op de PS2/XBOX.

Edit:

Check eens deze post van Ikt.

Maar dan kun je je muis helemaal niet meer gebruiken, en ik neem aan dat je toch graag om je heen wilt kijken, maar idd het zou een oplossing kunnen zijn ;)

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

dit bestond toch?

Dat je gewoon je muis&toetsenbord moet veranderen in joystick?

Je kan dan gewoon je toetsenbord gebruiken hoor!

en je muis ook

Geplaatst:
Volgens mij was dit alleen in GTAVC ..

heb het ok al gezocht , maar bij mij loopt die vast. als ik joystick kies

In GTA Vice City en GTA III is het inderdaad wel mogelijk, in SA niet meer. Ik zal jullie even uitleggen heo het moet:

Ga eerst naar Options --> Controller Setup en dan druk je op Standaard Controls, nu zal er Classic Controls komen te staan. Als het goed is is het nu veranderd.

Er zijn wel een paar kleine dingen veranderd, het camera standpunt is nu iets anders en je kunt niet meer met de muisbewegen om zo naar een kant toe te lopen, je moet nu alles met de pijltjestoetsen of WSAD doen.

Met de rechtermuisknop target je op iemand en met de linkermuisknop schiet je. Je kan trouwens niet met alle wapens deze functie gebruiken, met bijvoorbeeld de Minigun lukt het niet. Hier moet je dus gewoon schieten en dan heen en weer bewegen met de pijltjes, wat opzich ook wel handig is.

Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :)

Geplaatst:
Hoe kun je dan eigenlijk de camera bewegen?? :$

Niet, je kan nu alleen auto-targetten en richten met de muis, als je om je heen wilt kijken moet je dat gewoon doen door op de pijltjes of WSAD te drukken. De muis heb je dus verder niet veel aan als je de Classics Controls gebruikt.

Ik zal het even proberen!

Ik edit mijn post als het wil....

EDIT: Het werkt :dans:

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Je kan toch wel auto target op de PC?? Ik heb het zelf gedaan! Gewoon een controller aansluiten, et voilá!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...