dynastus Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 kan iemand me alle plaatkjes van gtavcs van voertuigen kijken of se mooi sijn ±P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 kan iemand me alle plaatkjes van gtavcs van voertuigen kijken of se mooi sijn ±P Er zijn er heel veel, en je kunt ze allemaal hier vinden. Omdat het spel net uit is nog niet zo heel veel screenshots, maar je ziet ze ook vaak in de normale screenshots rijden. Als je even op de officiele Vice City Stories Site kijkt dan zie je genoeg screens met voertuigen. Er is één conclusie mogelijk: het zijn allemaal prachtige bakken, niet zo hypermodern omdat het spel zich in de jaren 80' afspeelt maar toch wel mooi. Als ze lelijk waren zou ik als nog het spel kopen als ik jouw was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 kan alleen de streetfighter bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Klopt, Dat komt omdat alle leden die hier op het forum werken bij WikiGTA, hun best doen om alle info en locaties ETC. op WikiGTA te zetten dus je moet geduld hebben voordat alles af is. Wat mijn advies is is op Yahoo of Google te kijken voor alle voertuigen misschien geen top site maar misschien is het wel wat. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Beste vriend je kan toch ook plaatjes opzoeken op het internet? of op ''WikiGTA'' of ''Google'' noem maar op. ------------------------------ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 het zijn veelste veel plaat je om op te noemen ik vind het beetje onozel topic maarjaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2006 kan alleen de streetfighter bekijken Klopt, er is alleen nog een voertuigenpagina van de Streetfighter. Maar als je even wat verder kijkt, zie je heel veel screens met voertuigen. Nu zie je de naam helaas niet, maar je krijgt hierdoor wel een goeie indruk hoe de voertuigen er uit zien. Er zijn heel veel screens, waarin zeker 75% van alle voertuigen voorbij komen. Alle namen van voertuigen staan al wel op de voertuigenpagina van Wikigta, voor als je deze wilde weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.