Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Er zijn al heel wat mensen die VCS al hebben uitgespeeld dus ik dacht: Wordt het niet tijd dat er ook een VCS quiz komt? Ik open hem nu! De eerste vraag luidt, heel simpel om mee te beginnen: Hoe heet de hoofdpersoon van GTA:Vice City Stories? Bewerkt: 19 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Er zijn al heel wat mensen die VCS al hebben uitgespeeld dus ik dacht: Wordt het niet tijd dat er ook een VCS quiz komt? Ik open hem nu! De eerste vraag luidt, heel simpel om mee te beginnen:Hoe heet de hoofdpersoon van GTA:Vice City Stories. Victor Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Goed! Jij mag de volgende doen enzovoorts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Heel leuk, zo'n quiz, maar je bent vast over het hoofd gezien dat er al een quiz in omloop is. Klik =>hier<= maar eens. Daar zie je dat de =>laatste vraag<= die door mij gesteld is nog altijd onbeantwoord is. Probeer die vraag eerst maar eens te beantwoorden, het zal niet lang meer duren voordat dit topic gesloten wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) dan doe ik ook een makkelijke: Wie is de Broer van de hoofdpersoon, die we ook kennen uit GTA:VC? laat maar Bewerkt: 19 december 2006 door Bassiej26 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.