60 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 mensen ik heb een paar vraagjes over het spel: -hoe duur?? -kun je ook politie achter je aan hebben?? -veel auto keuze?? -veel keuze voor auto pimpen zoals kleur,banden, enz. -en verder zou ik veel dingen willen horen van het spel en sorry als dit topic al bestaat of andere opmerkingen heet spijt me daar voor :$ gr 6.000.000 cent ( ) Reageren
Arjen Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 -kun je ook politie achter je aan hebben?? Ja.-veel auto keuze?? Zelf vind ik dat er erg veel en erg mooie nieuwe bakken tussen zijn gekomen.-veel keuze voor auto pimpen zoals kleur,banden, enz. Alles, je hebt nu ook chrome kleur etc. In plaats van dat er standaard bumpers zijn, kun je ze zelf nu bijstellen hoe groot of hoe klein.-en verder zou ik veel dingen willen horen van het spel Zie NFS:Carbon topic.. Reageren
60 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) heeel erg bedankt ik ben je echt dank baar arjen!!!! recpect + ( ) gr 60 cent edit: een vriend van mij heeft nfs underground en die vnd ik al mooi dus daarom vroeg ik ff naar de nieuwste nfs maar alsnog heel erg bedankt edit2: is er een demo te douwnloaden?? Bewerkt: 19 december 2006 door 60-cent Reageren
Arjen Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Jazeker: NFSCarbon Officiele Demo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.