Jump to content

gtaforum server

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden

Ik heb een idee om een server te maken voor het gtaforum, ik heb al een begin gemaakt(stelt nog niet zo veel voor) wie zou willen helpen. btw ik heb al een leuke naam bedacht. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden anders maakt het ook niet uit hoor.

Greetz Dutchpad

Bewerkt: door Dutchpad
Geplaatst:

GTAForum/GTAGames had ooit al een server. Geen idee waar hij nu is.

Maar je bent een server aan het maken? Op je eigen computer? Dat betekent dat als er 30 leden op je servertje zitten, dat we jou computer kunnen laten vastlopen. ^_^

Niet zo'n heel goed idee.

Geplaatst:

Een server maken onder een naam zoals 'GTAGames.nl Server', of 'GTAForum.nl Server' is bij voorbaat al niet toegestaan, want dan maak je misbruik van het recht dat 'Joriz' heeft op zijn naamsbekendheid. Een server met de naam GTAGames.nl er in die loopt bomvol, want heel de MTA wereld kent de website zowat wel omdat het destijds een enorm populaire server was. De meeste GTAForum'ers komen dan ook op een andere server, ik ga geen reclame maken, omdat ik er zelf admin ben, maar puur voor het plezier. Zoek maar in SA-MP op; Mr-green party house! Zie maar even als het wat is! Verder mag ik je er niet teveel over zeggen, omdat hte reclame is waarschijnlijk als ik dat zou doen. :puh:

Desalniettemin zorg als je er aan begint ervoor dat je een betaalde server hebt! :)

ok dat wist ik niet sorry jongens, dan zit er niets anders meer op om er mee te stoppen ook met sa-mp

in iedergeval bedankt voor de reacties

Bewerkt: door Dutchpad

Of gewoon toestemming vragen aan Joriz? (ondanks dat je het antwoord al kan raden).

Maarja Mr Green is een goed alternatief!

Bewerkt: door Azer
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...