DenkaanHenk Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik kan Misappropriation niet halen als ik met die heli vliegt word ik uit de lucht geschoten of ik krijg dat ventje maar niet te pakken. Dus wie wil hem voor me halen ? SaveGame in de bijlagen.
BaasB Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Ik kan Misappropriation niet halen als ik met die heli vliegt word ik uit de lucht geschoten of ik krijg dat ventje maar niet te pakken.Dus wie wil hem voor me halen ? SaveGame in de bijlagen. Doe ik. EDIT: Ik heb de missie Misappropriation voor je gehaald. Beloning: Helaas geen beloning. Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Verder heb ik een paar kogels afgevuurd. Eén kogel van de Sniper, (dat was genoeg ), en twee kogels van de Shotgun, en een stuk of tien kogels van de Micro-MP5. Verder heb ik geen minutie gebruikt. Maar ik heb er wel wat minutie bijgekregen van de FBI-agenten. Ik heb er ook even voor gezorgd dat je weer een Body Armor hebt (gewoon gepakt op een van de vindplaatsen, dus niet gekocht. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf8.b Bewerkt: 19 december 2006 door BaasB
Recommended Posts