Jump to content

willies


marginaaltje

Recommended Posts

eey,

ik probeer al een tijdje om een willie te trekken met mijn brommer in gta. Maar het lukt me echt niet om dat in de stats te krijgen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je een goed gelukte willie moet trekken die daarna ook wel de gelijk in de stats komt?

danku

Link to comment
Delen op andere websites

eey,

ik probeer al een tijdje om een willie te trekken met mijn brommer in gta. Maar het lukt me echt niet om dat in de stats te krijgen. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je een goed gelukte willie moet trekken die daarna ook wel de gelijk in de stats komt?

danku

Met de brommer moet het wel lukken maar ik raad je eerder de Sanchez of de PCJ-600 aan.

Maak eerst lekker veel snelheid en druk dan op 6 (op numpad), als het goed is ga je nu op je achterwiel rijden, laat zes niet meer los! Duw af en toe de gas toets in zodat je een beetje recht blijft, hierdoor kan je een gigantisch lange wheelie maken. Ik raad je aan om hem op het vliegveld te proberen, hier heb je veel plek en kan kan je op de lange opstijgbaan makkelijk een wheelie maken.

Succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook niet zo heel moeilijk..

Neem weer een Sanchez of een PCJ-600 en rijd met een behoorlijke snelheid. Druk dan op '9' en houd hem ingedrukt. Zodat Tommy op zijn moter gaat staan. Als je nu remt, dan zou hij een stoppie maken op zijn voorwiel. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...