Wonga Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Yoo Omdat ik net met een FCR-900 gemodded naar een Yamaha R1 Beta. Ik dacht de snelheid&handeling blijft het zelfde maar das niet helemaal waar. Nu trekt hij makkelijker wheely en maakt hij makkelijker stoppie.. Ik heb namelijk net met die motor een snelheid van 266km/u Gehaald..(Eerst 265) En met de niet gemoddede versie haalde ik dat niet.. Ik heb deze snelheid gehaald, op het vliegveld.. helemaal rechts onderin op de kaart.. Ik bleef jammer genoeg niet zitten.. Dus : wat is jou hoogste snelheid die je ooit hebt gehaald in GTA. (Je snelheid kan je zien met de Speedometer die je hier SASpeedo.zip ( 578.96k ) Aantal keren gedownload: 165 kan downloaden, alleen je snelheid blijft op je teller hangen bij 203km/u ongeveer.maar digitaal gaat hij wel verder..) Voor eventueel bewijs Screens: SASpeedo.zip Reageren
dynastus Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 ik heb 2 weken geleden heb ik de com versie gekocht en me snelste snelheid was 342 km per uur met een pcj600 (gemod) Reageren
Mb. Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik heb er geen screen van, want die ben ik allemaal kwijt geraakt toen ik san andreas overnieuw installeerde 380 met een Porsche Carrera GT Reageren
Wonga Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Volgens mij overdrijven jullie een beetje Maarja het kan natuurlijk altijd... heb er geen screen van, want die ben ik allemaal kwijt geraakt toen ik san andreas overnieuw installeerde 380 met een Porsche Carrera GT je Map gta sa user files blijft staan bij een reinstall , ik heb namelijk ook me gta op nieuw moeten doen , en me muziek die ik er in heb gezet en screens die heb ik gemaakt met die foto Camera bleven staan , en als je printscreen heb gebruikt , heb je ze waarschijnlijk nog want die slaat die niet op in de gta map .. Bewerkt: 22 december 2006 door Wonga Reageren
Mb. Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Volgens mij overdrijven jullie een beetje Maarja het kan natuurlijk altijd... heb er geen screen van, want die ben ik allemaal kwijt geraakt toen ik san andreas overnieuw installeerde 380 met een Porsche Carrera GT je Map gta sa user files blijft staan bij een reinstall , ik heb namelijk ook me gta op nieuw moeten doen , en me muziek die ik er in heb gezet en screens die heb ik gemaakt met die foto Camera bleven staan , en als je printscreen heb gebruikt , heb je ze waarschijnlijk nog want die slaat die niet op in de gta map .. Ja dat weet ik Maar ik heb alles van mijn PC afgegooid, en alles overnieuw geïnstalleerd Reageren
Wonga Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Volgens mij overdrijven jullie een beetje Maarja het kan natuurlijk altijd... heb er geen screen van, want die ben ik allemaal kwijt geraakt toen ik san andreas overnieuw installeerde 380 met een Porsche Carrera GT je Map gta sa user files blijft staan bij een reinstall , ik heb namelijk ook me gta op nieuw moeten doen , en me muziek die ik er in heb gezet en screens die heb ik gemaakt met die foto Camera bleven staan , en als je printscreen heb gebruikt , heb je ze waarschijnlijk nog want die slaat die niet op in de gta map .. Ja dat weet ik Maar ik heb alles van mijn PC afgegooid, en alles overnieuw geïnstalleerd Ok jij je zin Reageren
kevin software Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 jemig he hoe kan je autos moddn ?????????????????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.