justinW Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik speel American Football op de Amersfoort Untouchebles in Nieuwland. De site is http://www.amersfoort-untouchables.nl/ alleen ik sta er niet bij op de eerste foto omdat dat de Senioren zijn en ik ben Junior. Justin W Reageren
SlickTB Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Ik ga binnenkort waarschijnlijk onder American Football, bij de Eindhoven Raptors. Dit is de site(moet je klikken) Reageren
justinW Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Bij seniors of juniors, want mijn broer moet namelijk met seniors competitie doen en mokt misschien tegen de Raptors Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 American Foorball is wel echt iets voor mij,ik zou het "graag" doen in zegem er zijn er wel de Izegemse "Tribes" ik denk dat ik volgend jaar eens een kans ga slaan Ander ben ik wel fan van de Miami Dolphins en de Arkansas Razorbacks IB Reageren
justinW Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Titans rules zou ik maar zeggen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Tennessee Titans? Ze hebben overlaats gewonnen tegen de Dolphins Titans win season opener 17-7 at Miami The Tennessee Titans rushed for 182 yards and played outstanding defense, intercepting Dolphins quarterbacks three times, to post a season-opening 17-7 victory at Miami Saturday at Pro Player Stadium Bron Btw The Dolphins volgende match is op Kerstmis...Mooi kerstgeschenk als ze winnen DEC. 25 NEW YORK JETS 8:30 PM ESPN Bron We love Cheerleaders! IB Reageren
justinW Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik heb NASN. De Titans hebben laatst één van de grootste comebacks ooit gemaakt, tegen de NYG. Ze stonden in de 4th Quarter nog 21-0 achter maar behaalde met 21-23 nog een overwinning. Ik ben voor de Titans omdat ik in Tennessee Chattanooga ben geboren De Miami Dolphins zijn ook wel goed ja. Justin W Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 af is voor pussies ze spele met fucking bescherming rugby rules Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Wat wil...met een hit zonder helm heb je al tamelijk veel kans op een hersenschudding,btw dragen je "Rugby" spelers ook geen helm? Weer wat hartverwarmend nieuws van de Miami Dolphins: Donnie Spragan Hands Out Books and Bears to Children ---------------------------------------- December 19, 2006 - Miami Dolphins linebacker Donnie Spragan, along with Miami Dolphins Cheerleaders, handed out books and bears to kids at the Lauderhill Mall Library Branch. The Miami Dolphins Foundation partnered with the Broward Public Library Foundation as the presenting sponsor of Broward County Public Library’s Books ‘n’ Bears. Over 850 pre-school children, ages 2 to 4, enrolled in childcare centers in disadvantaged neighborhoods were invited to attend holiday parties at libraries throughout the county. Each child received a new bear and book to commemorate their visit, in most cases the very first bear and book they could call their own. Bron miamidolphins.com Bewerkt: 23 december 2006 door ICE BANANA Reageren
SlickTB Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Bij rugby dragen ze ook geen helm, maar soms een soort mutsje. Maar American Football is zker niet voor pussies, er wordt goed hard gebeukt en bijna alles mag. Bij Rugby mag veel minder als bij American Footbal. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Oh wist ik niet,ik hou me niet zo bezig daarmee Een American Football team met een eigen rap,kan het nog beter? Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 american football is te commercieel Reageren
justinW Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Rugby is alleen een beetje doelloos, het is alleen een beetje naar voren lopen en duwen. American Football is echt met taktieken de 10 yards overbruggen en vervolgens een Touchdown maken. Justin W Reageren
SlickTB Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Klopt, en die Dolphins rap is echt vet EN ik heb over 2 weken waarschijnlijk mn eerste Training bij de Jeugd van de Raptors Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.