Stephan14 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Reageren
VforV Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. is wel jammer vind ik Reageren
viccie211 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) En om dat de GBA het ook simpel weg niet aan kan(volgens mij). Sorry voor de vreselijke bump(ik vergat na de datum's te kijken). Bewerkt: 3 oktober 2008 door viccie211 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. In de cutscenes van GTA 1 en GTA London werd toch wel gesproken? :S Op WikiGTA staan die Voice Actors niet vermeld. :S Mvg, Flitskikker Reageren
1974 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. In de cutscenes van GTA 1 en GTA London werd toch wel gesproken? :S Op WikiGTA staan die Voice Actors niet vermeld. :S Mvg, Flitskikker Misschien waren dat de mensen van rockstar zelf, daar zou het dan aan kunnen liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.