Jump to content

2X zo groot

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een probleempje : soms , wanneer ik sa opstart , is het beeld 2X zo groot als normaal en kan ik dus maar de helft zien. Als ik de pc restart is het terug in orde .

Weet iemand wat ik hieraan kan doen , want ik ben een heel ongeduldig persoon en ik haat het om m'n pc terug op te starten

Bewerkt: door jordicoppens
Geplaatst:

Als je beeld zo groot is, kan je dan in je menu? Zo ja, heb je al geprobeert om de resolutie aan te passen?

Zo nee, ik kan niets bedenken voor dit. Misschien door gta_sa.set in je User Files te verwijderen, kan dit opgelost worden?

Misschien dat iemand anders hiervoor nog een oplossing weet.

Geplaatst:

ik kan zo lang wachten als ik wil , er verandert nooit iets :-(

ik kan in m'n menu maar doordat de resolutie zo groot is kan ik niet all opties zien

en het moet natuurlijk lukken dat deze optie niet te zien is :duh:

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar bij mij was het scherm 4 keer te groot en ik kan je verzekeren: dat is pas erg... Dit was na de herinstallatie van sa en ik heb hetvolgende gedaan:

- Als de dvd in de dvd-lezer zit ga je naar

- Deze computer

- GTA_SAN_ANDREAS (D:) (niet dubbelklikken maar rechtsklikken en openen)

- Readme

- ENU

- en daar open je de readme waar alle opties van het menu in beschreven staan, daar vind je waar je de resolutie staat

- Dan start je sa, ga je naar options - display - advanced (dit zul je op de tast moeten doen...) - en dan ga je naar resolution (onderste optie, dus ook op de tast) dit verander je door met de muis te klikken

- Blijf dit proberen tot je de juiste resolutie hebt, bij mij is het relatief snel gelukt, in 10 keer

- Ik weet dat het vreselijk zenuwslopend is (ik heb het zelf ook gedaan), maar het is de enige oplossing die ik zou kunnen bedenken

Alvast veel succes

Gtwien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...