jordicoppens Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 ik zit (weer) vast bij een missie namelijk die triatlon ( bij het strand in los santos) ik heb hem al 4 keer geprobeert maar niets wil lukken. mijn stamina- en musclebar staat helemaal vol , m'n fatbar helemaal leeg tips ? danku Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Hey, ik heb een aantal tips. Als eerste probeer wat spieren kwijt te raken. Maximaal spieren belemmert namelijk de snelheid bij het rennen. Daarnaast is het handig om misschien de robbery side mission te doen. Hierdoor kun je namelijk oneindig rennen. De triathlons zijn niet nodig voor het behalen van de storyline of voor 100% maar zijn alleen om geld mee te verdienen. Reageren
jordicoppens Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Hey, ik heb een aantal tips. Als eerste probeer wat spieren kwijt te raken. Maximaal spieren belemmert namelijk de snelheid bij het rennen.Daarnaast is het handig om misschien de robbery side mission te doen. Hierdoor kun je namelijk oneindig rennen. De triathlons zijn niet nodig voor het behalen van de storyline of voor 100% maar zijn alleen om geld mee te verdienen. ok bedankt Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) je kan beter als je gta sa cheat een jetpack neme bij het zwemmen en bij t renne als je rent en doet spatie tegelijk vlieg je laag met verdubbelt ren snelheid Bewerkt: 31 december 2006 door caviaIIIII Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.