ACID Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 wordt mta vc nog veel gespeeld ? want ik ga het denk weer spelen en komt er nog een nieuwere versie uit voor vc en kent er iemand een goeie server ? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) naar mijn idee zijn er nog heel wat mensen (ik eerst ook) die MTA:VC spelen. echte bekende grote servers weet ik eigenlijk ook niet, maar er zijn genoeg servers waar heel wat mensen op spelen. succes! btw de kans is (helaas) erg klein dat er nog nieuwere versies komen dan 0.5 Bewerkt: 20 december 2006 door brbgtaplayer Reageren
RTS Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Er zal geen nieuwe MTA VC meer komen, alleen nog voor SA. En populariteit is flink verminderd met ingang van MTA SA Reageren
ACID Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 maar is het nog wel de moeite om mta-vc te downloaden ? Reageren
RTS Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Tuurlijk wel, ik zou zeggen: probeer het eens uit en je ziet gelijk hoeveel mensen het nog spelen. Reageren
Azer Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Er zal geen nieuwe MTA VC meer komen, alleen nog voor SA.Er komt wellicht een MTA:VC release op de MTA:Blue core in de toekomst ... Reageren
ACID Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 ik neem waarschijnlijk wel mta maar wat is nog meer een goeie vice city mp mod buiten mta en vc-mp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.