GTAVCSFreak Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Hoi allemaal, Ik heb een vraagje omdat ik niet zoveel tijd meer heb om internet af te zoeken. Heb je in VCS ook een paar garages waar je open en bloot gewoon je wagen erin kan zetten? Dus niet drie garages bij je save houses maar meer... Kan iemand mij het zeggen want als ik eerlijk moet zijn weet ik er niet zoveel van omdat dit mijn allereerste GTA Spel is... Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Hoi allemaal,Ik heb een vraagje omdat ik niet zoveel tijd meer heb om internet af te zoeken. Heb je in VCS ook een paar garages waar je open en bloot gewoon je wagen erin kan zetten? Dus niet drie garages bij je save houses maar meer... Kan iemand mij het zeggen want als ik eerlijk moet zijn weet ik er niet zoveel van omdat dit mijn allereerste GTA Spel is... Bedankt Helaas voor jou zijn die er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Zó Vaag maarja bedankt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Dit is allemaal vrij logisch, aangezien je in het echt ook niet je auto in andersmans garage kwijt kan. Je hebt genoeg plek voor je auto's als je alle savehouses hebt, dit zijn er 3. Bij de Clemenus Suite heb je plek voor maarliefst 4 autos, een helikopter op het dak, en een hovercraft achter je huis. Dit lijkt mij genoeg, maar anders heb je altijd nog de andere savehouses. En bijna alle auto's hebben vaste vindplaatsen dus als je die ene mooie auto nou toch wilt behouden maar er geen plek is, dan kan je hem gewoon weer opzoeken. Klik hier voor een link naar de voertuigenpagina na Wikigta waar alle vindplaatsen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Jaja...Oke Weet ik ook weer bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.