blackahawk Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Ik heb egt een mege vaag probleem, de poppetjes in het spel nemen de kleur van de lucht op dat moment aan. verder werkt het spel uitstekend maar ik erger me er tog wel heel erg aan. ik heb het al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, allerlei soorten instellingen proberen te veranderen, maar tog wil het niet weg. Ik ben zelfs naar de winkel geweest om een nieuwe te halen, kijken of het dan wel lukt, maar nee gen suc6....zou iemand mij willen helpen? alvast bedankt Reageren
Mp-SoldieR Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Ten eerste wat is Mege xD" Kan je ff een screenshot sture mss weet gaan er dan meer mensen posten Reageren
Rekam Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Je moet eens proberen om gta_sa.set te verwijderen in je San Andreas User Files, die normaal in de map "Mijn Documenten" bevind. Mocht het hiermee niet opgelost zijn, zou het aan je videokaart kunnen liggen. Misschien door deze te updaten dat je probleem hiermee verholpen kan worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Dit probleem komt vrij vaak voor. Daarom is er hier een handig pinned topic (alhier ), waar je allemaal foutjes kunt vinden met een goed topic daarover. Het topic over rare mannetjes kan je hier vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.