The GamerII Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 waar kan ik het amfibi voertuig; Splitz 6 vinden of kopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 waar kan ik het amfibi voertuig; Splitz 6 vinden of kopen? Ik weet helaas niet waar je hem kaal kunt halen zonder te betalen, maar ik weet echter wel de plaats waar je hem kunt kopen dat is bij het tweede savehouse die je van Louise krijgt, namelijk het 'The Compound' savegame. Ik heb ook even snel een kaartje voor je gemaakt, de prijs van het voertuig weet ik zo één twee drie niet meer, maar je kunt dus simpelweg erin lopen en door een druk op de X- knop heb je het voertuig in bezit. Het is niet zo'n snel voertuig, maar best handig, ik heb hem echter nooit nodig, maar het is wel grappig natuurlijk. Hier de kaart, mocht er naast dit nog iets anders wezen dan kun je me uiteraard altijd bereiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) waar kan ik het amfibi voertuig; Splitz 6 vinden of kopen? De 'Splitz-6 ATV' heeft geen spawn locatie maar is te koop bij 'The Compound'. Je krijgt dit Save House na de missie 'D.I.V.O.R.C.E' van Louise. Na de missie 'From Zero To Hero' van Lance kun je naast de garage de 'Splitz-6 ATV' kopen . Edit: Ai, SummerBase was al aan het typen. Sorry SummerBase ik had je niet gezien... Bewerkt: 20 december 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 dankjewel allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.