Jump to content

cs:s of bf 2142

Recommended Posts

Geplaatst:

Ej , over 2 dagen begint de kerstvakantie dus dat betekent gamen. Ik ga dan een niuwe shooter kopen. Counterstrike source of bf2142. Ik heb bf2 al en ik vind em geweldig. Maar cs:s lijkt me ook heel leuk . Help me dus ff met mijn keuze

Geplaatst:

Bij mij juist adersom . Battlefuield 2142 veel spanender . En meer lol . en onlin geweldig . Battlefield my friend ;)

Geplaatst:
^_^ Wees slim . Kies battlefield . Die vorm van oorlog heb je nog nooit meegemeaakt op deze manier . Kijk ook nog naar een paar trailers ervan . Gegarandeert sucses . Maar het is jou mening he ;)
Geplaatst:
Mijn mening:

BF 1942,

Een game die in naar voren kwam als een game met veel mogelijkheden en redelijk veel vrijheid.

Des ondanks waren sommige dingen onrealistisch, zoals je hebt een parachute bij, kogel-gaten verdwenen wanneer er geschoten werd op een muur. Een verbetere versie werd gemaakt door het team FH beter bekend als Forgotten Hope, dit team richte zich veel op voertuigen en realisme.

Veel maps zijn er bij gekomen, en de vooruitgang werd beter. Je ziet volle servers, een goed voorbeeld kan je noemen als Hslan.

BF Vietnam,

De game die meer mod als game leek, weinig werd er aan toegevoegd enige was, dat de voertuigen, wapens en maps anders waren moet je daar een game voor kopen, No Way!. Zonde van je geld als je dat gekocht hebt (Kijkt richting mezelf). Ik heb weinig over dit spel te zeggen.

BF 2,

Battlefield 2 begint in een realistisch gebeuren in het oosten, je heb 3 teams USMC (Amerika), MEC (Middle Eastern Coalition, Midden Oosten Coalitie) En de Chinese force (Peoples Republic of China).

Het is MEC Vs USMC en PROC vs USMC. Je hebt vele nieuwe wapens, je kunt rennen (sprinten) rollen, commander mode, een Promotion ontvangen, medailles krijgen enzovoorts zeker het proberen waard. Het FH team (Juist Forgottetn Hope) begint aan een nieuwe FH, en dat wordt FH2, deze mod is nog niet uit waarschijnlijk volgend jaar. Maart waarschijnlijk.

BF 2412,

Onrealistich, ook een mod-look. Ik heb dit spel zelf niet, en ik koop het niet eens, ik vind realisme iets wat voor gaat in een game, ik wil iets spelen wat ook echt gebeurt of kan gebeuren, wat betreft de toekomst, kan ik niet over oordelen wie zegt dat we daar nog zijn. Je begrijpt misschien ik vind BF een leuke serie maar niet deze versie. Nep, en mod achtig door dat er weinig aan toegevoegd wordt, alles is het zelfde geworden behalve de vehicles enzovoorts. Je hebt wel een leuke mode de Titan mod, daar zal je wel wat over gelezen hebben.

Veel BF fans (O.a ik) vinden het jammer dat BF (Dice/EA games) in deze hoek zijn gegaan.

Ik raad je aan BF2 te kopen en meer plezier te beleven.

Succes er mee!

BF 1942; Cijfer: 8,9

BF Vietnam; Cijfer: 6,4

BF 2; 9,6

BF 2142; 5,6 (Titan mode geeft nog wat leuks)

Mijn mening uit een ander topic.

Koop Battlefield 2 als je op realisme af gaat, koop Battlefield 2142 als je een raar spel wilt kopen en koop CS:s liever dan BF 2142 (BF 2142 STERK en STERK afteraden!!!)

Geplaatst: (bewerkt)

supremecars- : Heeft beetje gelijk vind ik . Het spel is vind ik geweldig maar aan hem kun je duidelijk de verschilende meningen zien . Ik ken wel uit ervaring dat battlefield zoals battlefield 2 Op sommige momenten te snel verveelt . Maar daarna weer niet . Hangt echt van het moment af :cya:

Koop hem gewoon man . Join Me . Ik dee het ook :)

HIER< Hier kun je nog wat lezen over het spel . En die cunculsie ervan was erg hoog dus ;)

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Ik heb tog cs:s gekocht via bol.com omdat ik bang was dat mijn pc bf 2142 niet meer aankon. Mijn pc kon bf2 nauwelijks aan.En ook omdat vrienden mij dat spel aan hadden geraden. Het lijkt me wel een leuk spel aangezien omdat het ontzettend veel gespeeld word.

Geplaatst:

Ik snap niet dat sommige mensen zeggen dat bf 2142 een raar spel is, ze kijken naar de naam en zien een jaartal, iedereen denkt aan starwars en laserguns maar dat is helemaal niet zo. Je hebt gewoon normalen geweren met kogels, tanks enz. Je kunt wel zien dat het de toekomst is kijk naar die hoovertanks en de battlewalkers maar voor de rest is het niet overdreven star wars science fiction.

Geplaatst:

Ik heb bf 2142 nie gekoze omdat het zich in de toekomst afspeelt, ik heb cs gekoze omdat ik wel iets nieuws wou probere. En day of defeat source zit er ook bij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...