cjn2 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Weet iemand hoe je met GTA San Andreas met 2 spelers moet spelen als je het weet mail dan ff naar >>> Door Dutchy3010: Emailadres verwijderd.<<< ik zit al meer dan 1 jaar met die 2 spelers te knoeien maar ik kan het niet vinden! greez cjn2 Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) Weet iemand hoe je met GTA San Andreas met 2 spelers moet spelen als je het weet mail dan ff naar ...ik zit al meer dan 1 jaar met die 2 spelers te knoeien maar ik kan het niet vinden! greez cjn2 Welkom op het forum cjn2 Als eerste verzoek ik je om het email-adres te verwijderen, we hebben namelijk liever niet dat je die plaatst, het kan voor je zelf ook slecht zijn, mensen kunnen je email overal neer zetten en hierdoor kan jij makkelijk spam e.d. krijgen. Verwijder hem dus even Over de 2 Player missies, deze zijn er in 2 vormen, namelijk in Frenzy's, hier moet je bijvoorbeeld mensen of voertuigen vernietigen, daarnaast zijn ze er in Free-Roam mode. Op deze pagina vind je een kaarjte met daar alle 2 Player icoontjes. De oranje blibjes zijn Free-Roam en de roden zijn kill Frenzy's. Veel plezier ermee! PS: het is alleen op de PS2 en de Xbox mogelijk, op de pc dus niet. (of er zou een mod voor moeten zijn) EDIT: Ingehaald? Je moet maar wat sneller typen David Bewerkt: 20 december 2006 door Typhoon Reageren
Goliat Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) Ten eerste de vraag: Heb je GTA San Andreas op de PC of op een PS2? Indien je 'm op de PS2 hebt: GTA kan je met 2 spelers spelen door in een logo te stappen(met een skelet erop): Dan kun je samen een soort van missie doen(niet deel van de storyline) je moet wel beschikken over 2 PS2 gamepads. Verder begrijp ik je probleem niet helemaal, als dit niet is wat je bedoeld hoor ik het wel. Verder heb ik hier nog een mod gemaakt door onze JGunthers en Jarno, die een 2 player modificatie hebben gemaakt zodat je via het internet met elkaar kunt spelen. Volgens mij is er nooit een hele release gekomen maar er is wel een versie gereleased. Ik kan alleen het topic daarvan niet meer vinden, zodra ik het heb post ik het wel. Hier heb ik 'm: http://www.sa-2p.net/downloads/SA2P_Delphi_Release.zip Edit: Ingehaald, het kan te maken hebben dat ik nog een browser had openstaan en daar wat zocht waardoor je m'n naam niet onder aan het topic kon zien.. Bewerkt: 20 december 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.