janjoker Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik vindt dat gta sa weinig missies heeft het zijn er net 100! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmasterking Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Mar er is rond die missies ook nog van alles te doen , dus ik heb niets te klagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik weet niet of je cheats gebruikt maar er is dus echt veel te doen in SanAndreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ja en dan heb je ook nog de pizza missies en de viligante missies enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik vindt dat gta sa weinig missies heeft het zijn er net 100! Sorry, maar dan moet je leren tellen. San Andreas heeft in totaal 187 missies. Dus er valt voor jou nog genoeg te unlocken. Waarom 187? Nou, ik weet niet of je het liedje "Deep Cover" op de radio in GTA SA hebt gehoord, maar daar rapt één van de rappers '''coz it's 187 on a undercover cop". 187 is namelijk de politiecode voor moord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 van wie krijg je die missies dan want ik heb er nu 101 missies gedaan maar ik kan geen verdere missies vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 van wie krijg je die missies dan want ik heb er nu 101 missies gedaan maar ik kan geen verdere missies vinden Trucking Missions, Pimping Missions, Chilliad Challenge, etc. Die moet je dus allemaal "Vinden". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik vind sommige missies heel gemakkelijk en dan zijn er ook heel moeilijke missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 okej bedankt dan ga k die nu doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik vind dat er echt genoeg missies in zitten maar meer dat mag altijd wel je bent toch best lang bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ik vindt dat gta sa weinig missies heeft het zijn er net 100! maar ik had het alleen over de echte missies van de familie enzo. maarre ben nu druk bezig de hoeijzers en zo te vinden:P heb ze bijna allemaal dus schiet al op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 enne kk gebruikgeen cheats!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 De verhaal missies hadden er van mij best wat meer mogen zijn en ook wat moeilijker maar daarnasst is er genoeg te doen in san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik vindt dat er zekers genoeg missies inzitten je hebt niets te klagen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Die missie's zijn iig gevarieërd, zo moet je een heli. stelen, en zo moet je een gast bang maken op je motorkap.. Geen dag dat ik geen GTA SA speel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.