Jump to content

Sony PSP

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben opnieuw geïnteresseerd in een PSP van Sony :Y , maar toen ik eens keek in de winkel zag ik dat er heel wat packs waren bijgekomen, zoals de GTA Vice City Stories pack. Je moet weten dat ik voornamelijk een psp wil kopen voor de stories-gta's.

Welke pack zou ik dan het beste kopen?

En zit er eigenlijk wel een geheugenkaart bij de GTA Vice City stories-pack?

Alvast bedankt,

Blu3ice :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Het hangt er vannaf wat je er percies mee wilt gaat doen. Wil je óók (naast het gamen ^_^ ) films en muziek op je PSP gaan bekijken/luisteren dan moet je het giga pack nemen, daarbij zit namelijk een memoreystick van 1 GB. Wil je alleen maar gamen op je PSP dan heb je genoeg aan het value pack.

En ik heb geen idee wat voor pack (de value of de giga) er bij VCS zit, daarvoor moet je in de winkel even kijken ;) . Meer vragen mag je gerust stellen, desondanks dit topic eigenlijk in het consoles en beurzen forum hoort :engel: .

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:
Meer vragen mag je gerust stellen, desondanks dit topic eigenlijk in het consoles en beurzen forum hoort :engel: .

Ow, ja sorry. Ik ben het nog niet gewoon om vragen over consoles te stellen (vroeger altijd pc). Sorry hiervoor.

Het is eigenlijk alleen om te gamen, anders heb ik nog een ipod. Ik zal eens zoeken wat er in die Gta Vice City Stories-pack zit...

Geplaatst:

vice city stories ie gewoon een nomraale psp pakket met 32 mn card en een housje en oordopjes en asftdebdinding voor die oordopjes en een doekje om je psp schoon te maken :)

Geplaatst:
vice city stories ie gewoon een nomraale psp pakket met 32 mn card en een housje en oordopjes en asftdebdinding voor die oordopjes en een doekje om je psp schoon te maken :)

Aha, dus er zit toch een geheugenkaart bij?

Geplaatst:

Aha, dus er zit toch een geheugenkaart bij?

Ja dus :engel: .

Geplaatst:
ik dacht ook dat er een gta vice city pack was plus 1 gig voor 300 euro

Ik heb nochtans gelezen dat de gta-pack dit bevat: gta + base pack...

Ik ga misschien toch de valuepack kopen met 1 gig erbij... En dan gta afzonderlijk

Geplaatst:

Als die ''Pack'' met GTA Vice City Stories én 1 Gigabyte Memorystick er is zal ik die heel erg graag willen kopen voor 300,-, maar ik betwijfel dat die er is. Ik heb een base pack gezien, een PSP met 2GB memorystick, die ga ik binnenkort kopen, voor 259,-.

Geplaatst:

Ik zou een Sony PSP Giga Pack kopen die kost bij ons nu 250 euro overal denk ik. Je hebt o.a 1 gb Memory Stick en vele extra's

Geplaatst:
Ik zou een Sony PSP Giga Pack kopen die kost bij ons nu 250 euro overal denk ik. Je hebt o.a 1 gb Memory Stick en vele extra's

Jep, dat ga ik doen

ik denk dat je dit fout hebt want mij oom heeft dat pakket ook gekocht

en daar zit in:

-PSP console

-Accu/batterij

-Oplader

-Vice City Stories

en verder niks!

Edit: @ Tmzom, ik ben geen moderator, maar het is hier verboden om reclame te maken

als ik jou was zou ik binnen de zoveel tijd maar eens de regels doorlezen

misschien steek je daar wat van op;)

Bewerkt: door the gamer2
Geplaatst:

Klopt want ik heb een PSP met killzone liberation gekocht en ik had ook alleen maar de console,het spel,oplader en een batterij

Jep, dit klopt.

Een vriend van me heeft ook het GTA-VCS Pack gekocht en daar zat geen memory stick bij. Je kunt ook zo'n starter kit erbij kopen (apart) daar zit wel een memory stick bij. Ik denk 1 GB gehuegen maar ben niet zeker. Zal het effe opzoeken en ga dan m'n post editten.

Edit: De memory stick die m'n vriend heeft gekocht was +- €45:

b00083jqy001lzzzzzzzrr2.th.jpg

Bewerkt: door -YokoZumi-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...