SWYV Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 ik heb onlangs dit spel op PS2 gekocht en ik moet wel toegeven, is echt geweldige spel MAAR ik heb steeds geldtekorten enz... hoe of waar haal jij gemakkelijk 50miljoen dollar in o zo korte tijd mogelijk? liefst geen missies waarbij jij met die stomme cirkel enz.. gelijk van dealen want ik vind het maar irritant Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) > druk op "L2" > druk op "Empire" > druk op "Business" > druk op "Felix' lead" of "Sandman's lead" > doe de missie... > druk op "L2" > druk op "Empire" > druk op "Business" > druk op "Small suplier" of "Large suplier" > maak een deal > verkoop of distributeer je cocaïne: verkopen: verkoop steeds 100g aan een dealer voor max. $10.000 per deal. (max. $200.000 in totaal) distributeren: haal je geld op bij je winkels/clubs/dinges voor meer dan $25.000.000 in totaal per keer, als je ver in het spel bent. EDIT: Alleen zo kan je veel geld verdienen, niet met alleen missies doen. Bewerkt: 21 december 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
SWYV Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 ach ja, ik heb het al eergisteren in half uur 50miljoen verdiend door 2x Miami Distriburtion te doen (het best dat jij doet is op de islands KG (large suplirs geloof ik) want daarmee is de KG missie groot kans dan opd e Miami (bij me toch) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.