Jump to content

Help


SabreTurbo

Recommended Posts

Hey, ik heb een tijdje geleden carskins gedownload en ik verwerkte ze zoals aangegeven, maar geen van de voertuigen werd vervangen, ook wist ik niet in welke map ik ze moest plaatsen.

Ook heb ik een probleem met de Hunter: In een savegame heb ik gevraagd om iemand 7 resterende hidden pacakges voor me kon vinden, en dat lukte. Toen ik echter het spel opnieuw opstartte was er nergens een Hunter te bekennen, hoelang ik ook gewacht had.

Als iemand me kan helpen, graag.

SabreTurbo

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een tijdje geleden carskins gedownload en ik verwerkte ze zoals aangegeven, maar geen van de voertuigen werd vervangen, ook wist ik niet in welke map ik ze moest plaatsen.

Ook heb ik een probleem met de Hunter: In een savegame heb ik gevraagd om iemand 7 resterende hidden pacakges voor me kon vinden, en dat lukte. Toen ik echter het spel opnieuw opstartte was er nergens een Hunter te bekennen, hoelang ik ook gewacht had.

Als iemand me kan helpen, graag.

SabreTurbo

Hoi!

Alle carskins staan in het mapje 'models' in het bestand gta3.img. Maar als je ons iets meer info over de mod geeft kan ik je beter helpen.

Bij je tweede probleem: er staat er een bij Ocean Beach, vlakbij de Stripclub en een bij de Legerbasis. Voor de Hunter moet je geloof ik naast de pakjes ook de missie 'Keep You Friends Close' gedaan hebben.

:cya:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

okee, bedankt :klap::)

SabreTurbo

Volgende probleem:

Welke dingen heb je nodig om het spel 100% te halen?

Ik heb al de hidden packages, de missies (tot Trojan Voodoo, zit nog steeds op telefoontje van Ken te wachten, heb je daar ook iets specials voor nodig? Wikigta zei alleen de 5 assets en ik heb er 5, die van de drukkerij erbij)

En...dat is eigenlijk de vraag, sorry als ik een achterhaalde vragen stel.

SabreTurbo

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% Checklist staat ook al op WikiGTA en wel op deze pagina. Ik zet de vereiste voor de 100% hieronder ook nog even voor je neer, onthoud dat je op WikiGTA ook nog links hebt naar de missies wat je hier niet hebt. Veel succes met het behalen van de 100%.

Missies

* 20 Hoofdmissies

* 23 Zijmissies

* 12 Bedrijvenmissies

o 4 Import lijsten

o $600,= uitgeven aan Lap dance

o 50 'ijsjes' verkopen met Distribution

o Checkpoint Charlie

Collectables

* 100 Hidden Packages

* 36 Unique Stunt Bonusses

* 36 Rampages

* 15 Robberies

* Savehouses

Sub Missions

* Vigilante level 12

* Taxi Driver 100 Passagiers afzetten

* FireFighter Level 12

* Paramedic level 12

* Pizza Boy Level 10

Challenges

* Cone Crazy

* PCJ Playground

* Test Track

* Trial by Dirt

* Rifle Range

Chopper Checkpoints

* Ocean Beach

* Vice Point

* Little Haiti

* Downtown

Stadium Events

* Hotring

* Bloodring

* Dirtring

Vice Street Racer

* Terminal Velocity

* Ocean Drive

* Border Run

* Capital Cruise

* Tour!

* V.C. Endurance

Top Fun

* RC Baron Race

* RC Bandit Race

* RC Raider Pickup

Link to comment
Delen op andere websites

Bramboy, ik heb die missie dus al gehaald en nog steeds niks. :)

Die problemen blijven maar komen bij mij: Ik heb laatst een savegame gehaald ergens waar je het spel al 100% hebt en 'Distribution' de laatste missie was. Probleem: Die missie 'Cap the collector' laat erg lang op zich wachten. :? Is dit normaal en is er iets aan te doen, want ik wil wel graag snel het spel uitspelen. :?

Gr. SabreTurbo

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

Die problemen blijven maar komen bij mij: Ik heb laatst een savegame gehaald eregens waar je het spel al 100% hebt en 'Distribution' de laatste missie was. Probleem: Die missie 'Cap the collector' laat erg lang op zich wachten. :? Is dit normaal en is er iets aan te doen, want ik wil wel graag snel het spel uitspelen. :?
Als je een 100%-savegame hebt gedownload is het inderdaad logisch dat 'Cap The Collector' lang op zich laat wachten, aangezien die al is gehaald in een 100 %-savegame: Als het spel 100 % is uitgespeeld komen er helemaal geen missies meer. Je kunt dus gaan wachten, maar 'Cap The Collector' gaat niet meer komen. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, okee, tweede vraag erbij :Mag ik dan ook van uitgaan dat 'Keep your friends close' ook al gedaan is?
Inderdaad, 'Keep Your Friends Close' is in de 100 %-savegame ook al behaald.
En hoe kan je het eindfilmpje zien?
Het eindfilmpje krijg je logischerwijs te zien na de missie die de storyline afsluit, 'Keep Your Friends Close'. Misschien dat het filmpje ergens op internet te vinden is, maar ik weet niet een site waar die op staat. Probeer het eens met Google of iets soortgelijks. Een andere mogelijkheid is natuurlijk het uitspelen van 'Keep Your Friends Close'. Als je geen zin hebt om de storyline helemaal uit te spelen, kijk dan eens naar >deze post< van Typhoon. In die post staan heel wat savegames, behaald door SummerBase, -Matthijs-, Typhoon en Ruurd31. Download de op 1 na laatste savegame uit zijn post met als titel 'Cap The Collector'. Zet deze in je 'Vice City Userfiles'-map in 'Mijn documenten' en je kunt de missie 'Keep Your Friends Close' spelen met aansluitend het eindfilmpje. :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu dus de laatste missie gespeeld, dus dat is allemaal in orde, alleen komt nu een ietwat ouder probleem: Ik zou graag het nummer dat gedraaid wordt tijdens het eindfilmpje als audiobestand willen hebben, maar bij mij wordt het bestand niet ondersteund terwijl andere geluidsfragmenten dat wel worden :?

Als iemand dat bestand, 'Finale', heeft met een mp3-indeling wat afgespeeld kan worden op Windows Media Player, zou diegene mij dat dan alsjeblieft kunnen sturen?

Gr. SabreTurbo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik dank jullie voor alle hulp die ik tot nu toe heb mogen ontvangen. Maar....ik zit nog met een ding, sorry...

Ik keek op WikiGTA en daar zag ik dat je toegang tot verschillende plekken kunt krijgen als je een trainer met jetpack hebt.

Mijn vraag: Wat is dat? Ik heb me gek gezocht naar info die me daarheen moest leiden, maar helpen mocht het niet. Ook zie je op de screenshots van die locaties niks bijzonders, je ziet Tommy gewoon in zijn normale kleding. :?

SabreTurbo

Bewerkt: door SabreTurbo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...