stink Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 ik heb een vraag hoe doe je replay ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 ik heb een vraag hoe doe je replay ? Dit is helemaal niet moeilijk, dit doe je door op F1 te drukken. Meer niet, wanneer je op F1 drukt zie je de reply van de laatste 30 seconden dacht ik. (misschien ook wel langer) Met F2 kan je je replay opslaan, als je ze dan weer terug wilt zien druk je op F3, nu zal je de laatst opgeslagen replay weer kunnen zien. De opgeslagen replay komt in de map GTA Vice City User Files (Mijn Documenten) te staan, onder de naam replay.rep. Je kan maximaal 1 replay per keer opslaan, als je je replay dus wilt bewaren moet je de naam even veranderen in je User Files map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Radio Es. Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 btw, je kan toch geen replay doen op de Playstation2 (voor alle gta's trouwens)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moneypony Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb een vraag hoe doe je replay ? hoe kan je dit downloaden? ben ng al noob :s groetjes moneypony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb een vraag hoe doe je replay ? hoe kan je dit downloaden? ben ng al noob :s groetjes moneypony Replay kan je niet 'Downloaden' want het zit namelijk al standaard in het spel. Dus indien jij in het bezit bent van een (legale) versie van GTA Vice City kun je al gebruik maken van de Replay die zoals al eerder in dit topic is uitgelegd door Typhoon geactiveerd wordt door op F1 te drukken. Dit is handig om te gebruiken als je net iets 'cools' hebt gedaan en je wilt nog eens bekijken hoe cool het wel niet was. Indien het echt héél cool is kan je hem opslaan door op F2 te drukken en met F3 kan je hem dan op alle tijden terug bekijken, tot je iets hebt gedaan wat nóg cooler is want dan sla je dat natuurlijk weer op, oftewel je kunt helaas maar één Replay opslaan. Heel veel plezier met het bekijken en opslaan van al je Replays! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Kan reply ook op xbox? (of ps2), ik ben het nog nooit tegengekomen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Nee, dit is volgens mij niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.