Jump to content

Wat vinden jullie van NFS : Carbon?

Van Vetvrete  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van NFS Carbon

• Een kei toffe Race Game
      24
    • Nee, Ik vind in de nacht rijden maar niks: Liever overdag
      10
    • Weet ik niet
      4
    • Ik was laatst bij een vriend en hij was gaaf
      2
    • Nee, liever niet. Ik doe liever(Free Games)
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ook niks eigelijk , crossen met een auto is lachen maar dan geen wedstrijd gewoon even voor de lol plankgas in trappen. ^_^ Racen is altijd een wedstrijd , anders heet het wel crossen.

Geplaatst:

Ik vind elke Nfs wel goed.Deze was wel een van de minste.Snel uitgespeeld.Beetje maf met Scouts enz enz.Het was toch een goed spel,maar bijmij ligt ie onder een pak stof :D

Geplaatst:

Ik vind deze game een beetje minder...Dat komt omdat NFS C op NFS 2 lijkt en daarmee word het spel saaier,De verhaal lijn is ook niet echt goed...Ik heb van vrienden gehoord dat als je het kocht een miskoop was dus wat mij betreft... NIET KOPEN!

Geplaatst:

Ik vind de slechtste NFS Ooit , als er een NFS is die ik slecht vind is het deze wel. Maar pro Street komt eraan en die gaat Carbon vierkant , driehoekig en rond PWNEN!

Geplaatst:
Ik vind deze game een beetje minder...Dat komt omdat NFS C op NFS 2 lijkt en daarmee word het spel saaier,De verhaal lijn is ook niet echt goed...Ik heb van vrienden gehoord dat als je het kocht een miskoop was dus wat mij betreft... NIET KOPEN!

kijk heel slim hoor omdat je het van vrienden hebt gehoord, kun jij het WEL een goede game vinden hoor.

Geplaatst:

kijk heel slim hoor omdat je het van vrienden hebt gehoord, kun jij het WEL een goede game vinden hoor.

Maar ook als je naar filmpjes kijkt,Dat zie je gewoon dat je er niks aan hebt enzo.

Geplaatst:

Het spel zuigt !

Most Wanted is velen malen beter.

En Pro Street wordt nog veeeeel beter. 8)

Geplaatst:

Need for speed is al een jaartje of 7 niet meer wat het geweest is. MW vond ik dus ook een nep spel. Veel te arcade wat mij betreft, en wie wil er nu een auto tunen die duurder is als de meeste huizen? Als je er zoveel voor betaalt zal de wagen vast wel snel en mooi genoeg zijn;) Doe mij maar gran turismo! Mooie wagens en realistisch weggedrag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...