Grillo Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Vraagje: er is in GTA:SA een missie waar je met een Levithian heli auto's moet oppikken met een magneet. Bestaan er ook Levithians met magneten in het spel, ik bedoel dan buiten de missies en zoja waar staat ie dan? 2de vraag: http://video.google.com/videoplay?docid=-5...q=GTA+SA+stunts weet er iemand hoe de muziek van dat filmpje heet? zou het dolgraag willen weten alvast bedankt, grtz, grillo Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 nee die magneet heli is er niet buiten die missie, alleen met een mod... Reageren
yvea0 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 wel met een mod, zoals neosyp al zei ( sorry als ik de naam verkeerd zeg) Namelijk: de Helicopter magnet mod Die staat onderandere bij de all in van spaceeinstein die je kan vinden op gtagarage Reageren
Grillo Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 waar vindt ik die mod en hoe installeer ik die? heb namelijk nog geen ervaring met mods Reageren
kevin software Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 dat iedje is egt cool men die wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 >>> Door Dutchy3010: Als je een antwoord niet weet, heeft het ook geen nut om een reactie te plaatsen!<<< Reageren
Grillo Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 kan er iemand mij even helpen met dat mod gedoe want weet echt ni hoe dat werkt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Om de magneten altijd onder de helikopters te hebben, moet je een modificatie downloaden. Ik kon maar 1 mod vinden waarin dat mogelijk is. Het is een mod die veel meer inhoud, zoals oneindig health, makkelijker de vliegschool halen e.d. Dat er allerlei andere functies bij zitten is wel wat minder, maar dit is de enige optie om altijd met te magneet helicopter te kunnen 'spelen'. >hier< kun je de mod downloaden, van GTAInside.de. Volg de readme, dan kun je hem makkelijk installeren en spelen. Veel succes ermee! Bewerkt: 2 januari 2007 door Flying Dutchman Reageren
Grillo Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Bedankt Flying Dutchman Reageren
Twankala Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 je zou hem in je garage kunnen zetten, maar dan is je mission failed. maar dan hou je de heli wel, maar de magneet volgens mij niet. je kan het is uitproberen! succes! Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Nou weten we nog niet hoe dat nummer heet, mooi nummer wel... ik wil het ook wel weten... Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Wanneer je die missie met die Levihitan gehaald hebt, krijg je hem automatisch standaard op je verlaten vliegeveld. Reageren
Grillo Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Wanneer je die missie met die Levihitan gehaald hebt, krijg je hem automatisch standaard op je verlaten vliegeveld. idd ja maar spijtig genoeg wel zonder een magneet eraan Nou weten we nog niet hoe dat nummer heet, mooi nummer wel... ik wil het ook wel weten... ik weet het ook nog steeds niet maar ik heb met een converter de muziek van de video gesplitst en in mp3 gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.