Jump to content

Levithian

Recommended Posts

Geplaatst:

wel met een mod, zoals neosyp al zei ( sorry als ik de naam verkeerd zeg)

Namelijk:

de Helicopter magnet mod

Die staat onderandere bij de all in van spaceeinstein die je kan vinden op gtagarage

Geplaatst:

dat iedje is egt cool men die wil ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

>>> Door Dutchy3010: Als je een antwoord niet weet, heeft het ook geen nut om een reactie te plaatsen!<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Om de magneten altijd onder de helikopters te hebben, moet je een modificatie downloaden. Ik kon maar 1 mod vinden waarin dat mogelijk is. Het is een mod die veel meer inhoud, zoals oneindig health, makkelijker de vliegschool halen e.d. Dat er allerlei andere functies bij zitten is wel wat minder, maar dit is de enige optie om altijd met te magneet helicopter te kunnen 'spelen'.

>hier< kun je de mod downloaden, van GTAInside.de. Volg de readme, dan kun je hem makkelijk installeren en spelen. Veel succes ermee! :)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

je zou hem in je garage kunnen zetten, maar dan is je mission failed.

maar dan hou je de heli wel, maar de magneet volgens mij niet.

je kan het is uitproberen!

succes! :bier:

Geplaatst:

Wanneer je die missie met die Levihitan gehaald hebt, krijg je hem automatisch standaard op je verlaten vliegeveld.

Geplaatst:
Wanneer je die missie met die Levihitan gehaald hebt, krijg je hem automatisch standaard op je verlaten vliegeveld.

idd ja maar spijtig genoeg wel zonder een magneet eraan :N

Nou weten we nog niet hoe dat nummer heet, mooi nummer wel... ik wil het ook wel weten...

ik weet het ook nog steeds niet maar ik heb met een converter de muziek van de video gesplitst en in mp3 gezet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...