Jump to content

Antonio Banderas

Recommended Posts

Geplaatst:

The Good:

-Antonio Banderas, dat zegt genoeg.

-De achtergrond, wow. Lekker simpel.

The Bad:

-De tekst links onderin, misschien moet je de kleur iets donkerder maken, ik vind het een beetje moeilijk te lezen.

-De strepen in het gezicht van je render, misschien kun je dat iets verzachten (doorzichtiger maken).

Als ik jou was, zou ik de naam in het pistool een veel kleinere lettergrootte hebben gegeven.

Cijfer: 8.25 (8+)

Geplaatst:

Nee sorry ik vind hem niet mooi : waarom . Dat oranje Is te vel . Vind ik er niet bij passen .Je brush (of hoe die photshop dingen ook heten ) staat door ze gezicht heen wat niet mooi is en is nog eens saai ook . Geen achtergrond of wat dan ook. En de tekst vond ik nou ook niet speciaal . Een 4 Omdat de render redelijk is :sst:

Geplaatst:

Ik vind als rater dat je ook een paar tips moet geven. De tips van mij: besteed er iets meer aandacht aan de achtergrond, die is namelijk niet zo heel erg mooi. Dat vind ik bij een gunslinger passen, de rest ook wel, maar misschien moet je wat aan de effecten van dat oranje doen. Ik geef je een 8,6.

Oja, de letters passen er niet erg bij, maar ik vind het nog steeds een 8,6 waard. Als je zo door gaat wordt je een photoshopper met een veel te lange neus door al die cijfers die je overgedragen wordt :schater:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...