Jump to content

unique jumps hulp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb san andreas nu een paar dagen en nu probeer ik de jumps in los santos alvast te doen. Alle jumps lukken behalve nr. 3 en 9 :ch: op de wikigta kaart, kan iemand zeggen hoe ze die hebben gedaan of een filmpje maken van de stunt zelf? Als ik ze probeer ga ik niet hard genoeg.

Bewerkt: door pggamer
Geplaatst:

even voor alle duidelijk heid de unique jumps zijn niet voor de 100 % dus wrom ben je er dan mee bezig om ze allemaal te halen ?

Geplaatst:

je kan ook naar zo,n plek gaan en dan kan je op een bmx pakjes wegbrengen als je dat heb gehaald dan krijg je 2000 $ iedere keer net zoals bij vice city met die bedrijven dan krijg je zo,n dollar teken te zien en die loopt op tot 2000 $

Geplaatst: (bewerkt)

Stunt #3, check dit filmpje vanaf tijd 0:37.

Stunt #9, daarvoor check je dit filmpje vanaf 0:18.

Een trucje voor sneller rijden is door met zekere regelmaat op de knop voor "naar voren" drukken, op zo'n manier dat je niet gaat staan, maar aerodynamisch gaat zitten. Je ziet wel wanneer je het met de goede snelheid op het knopje drukt, CJ gaat dan namelijk dichter op de motor liggen.

Daarnaast is de NRG500 natuurlijk de uitgelezen vehikel om de stunts mee te doen, dat had je waarschijnlijk ook al wel door.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik heb vorige week nog alle 70 Jumps gevonden en nummer 9 is idd heel lastig (heb die tot op heden ook nog niet kunnen voltooien), nr 3 kan ik mij zo 1 .. 2 .. 3 niet meer herinneren, ze zijn leuk om te doen maar zoals big-gangster al opmerkte zijn er andere manieren die meer geld opleveren. Ik heb ze gedaan voor de fun en omdat ik maar niet voorbij een bep. missie kwam. Voor filmpjes van alle Unique Jumps, maar ook van alle missie kan je ook even stuckgamer.com raadplegen.

succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...