Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik ben nu bezig met een nieuw kantoor voor het csi team van csi sf. ik heb hier op dit forum een prachtige mod gevonden die van wang cars een 7 verdiepingen gebouw maakt! uiteraard moeten daar dus veel dingen in komen te staan. maar nu: ik ben bezig met de tweede verdieping, en ik heb een probleem, als ik nog een object toevoeg crasht med! het lijkt wel of er een limiet is ofzo aan voorwerpen die je kunt plaatsen... heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? :cya:

Ps hier zijn plaatjes van het gebouw tot nu toe:

gallery119bn2.th.jpg

Het gebouw

gallery120fx9.th.jpg

In beslag genomen voertuigen garage

gallery121ez3.th.jpg

Receptie1

gallery122et4.th.jpg

Receptie2

gallery123fh2.th.jpg

Receptie3

gallery124tt9.th.jpg

Kantine

gallery125ab5.th.jpg

Kantoortjes agenten 1

gallery126gn3.th.jpg

Kantoortjes Agenten 2

gallery127bo7.th.jpg

Uitzicht 7de verdieping (wordt kantoren inspecteurs)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Als ik het goed versta, heb jij niet dit gebouw gemaakt? Als je het niet gemaakt heb dan moet je namelijk eerst toestemming krijgen van de originele maker. Als je die krijgt PAS DAN mag je het model editen. En mogen wij je verder helpen.

Geplaatst:

Sorry, je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen. Ik heb dat gebouw inderdaad niet zelf gemaakt (maar zou wel toestemming hebben tot editen). Maar het INTERIEUR heb ik wel helemaal zelf erin gezet. Dus die glazen wanden etc, stonden er eerst nog niet in. Dat had ik allemaal al gedaan. Voor ik die fout kreeg. Dus je mag me wel helpen (ik zou toch nopoit iets illegaals doen ^_^ )

Geplaatst: (bewerkt)

matiscus, dit gebouw is van EXIT geloof ik en neosyp heft de toestemming om te gebruiken in de CSI SF

(verbeter me maar indien ik teveeel mazout heb gedronken ^^)

ik heb de bericht van neosyp zijn beginpost beter gelezen nu, hmm al eens herbeginnen gedaan (goede tip: als jij iets toegevoegd heb aan de IDE (het geldt ook voor de IPL), nadien beter de IDE (+ IPL) opslaan om zeg maar back up te bewaren want MED kan weleens crashen wanneer jij iets toevoegt, en zonder jij weet na 300gekopierde objecten en dan pats weg, al de werk voor niks, beter na elke object eens opslaan

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Yo,

het is opgelost hoor mensen. De sfse.ipl waarin ik het opsloeg zat vol. Kennelijk heeft het toch een limiet.

Daarom heb ik een nieuwe, verse .ipl aangemaakt, namelijk csisflab.ipl. Dus nu heb ik weer genoeg ruimte!

Met dank aan Paus Benedictus SWYv de XI. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...