DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Waar kanik deze dingen bewaren want me auto's zet ik gewoon in garages maar waar kan ik me vliegtuig me boot en me heli blijft want als ik me spel laad wil ik me vliegtuig,boot en heli nog wel hebben heeft iemand tips? een huis of zo waar je een heli op het dak kan zetten? of moetje het vliegveld kopen om je vlegtuigen en te kunnen bewaren en een haven voor je boten??? help me!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 nee sorry je kan alleen auto's en moto's bewaren maar waar je bv een heli vind en je zet het spel uit dan zal je naderhand op dezelfde plaats die heli of boot of vliegtuig terug vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Waar kanik deze dingen bewaren want me auto's zet ik gewoon in garages maar waar kan ik me vliegtuig me boot en me heli blijft want als ik me spel laad wil ik me vliegtuig,boot en heli nog wel hebben heeft iemand tips?een huis of zo waar je een heli op het dak kan zetten? of moetje het vliegveld kopen om je vlegtuigen en te kunnen bewaren en een haven voor je boten??? help me!!!!!! je kunt naderhand wel op je eigen vliegveld je vliegtuigen neerzetten in een hangar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ok want als je alles goud haalt bij de bootschool krijg je een speciale boot of zo dus ik d8 waar moet ik die dan laten? maar die kan je dus gewoon ergens parkeren en volgende keer staat ie er nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ok want als je alles goud haalt bij de bootschool krijg je een speciale boot of zo dus ik d8 waar moet ik die dan laten? maar die kan je dus gewoon ergens parkeren en volgende keer staat ie er nog? Die boot ligt dan steeds bij de bootschool. Een boothuis zit zover ik weet niet in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) ok bedankt Maare een vraagje over de bootschool en autoschool je krijgt bij alles brons een auto/boot bij zilver en bij goud maar kannn je ze dan alledrie krijgen? en wat als je van alle opdrachten alles brons heb behalve 1 want daar heb je zilver voor krijg je dan alsnog de bronse boot/auto Bewerkt: 14 november 2004 door DenTheMen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) ok bedankt Maare een vraagje over de bootschool en autoschool je krijgt bij alles brons een auto/boot bij zilver en bij goud maar kannn je ze dan alledrie krijgen? en wat als je van alle opdrachten alles brons heb behalve 1 want daar heb je zilver voor krijg je dan alsnog de bronse boot/auto Deze voertuigen krijg je bij de verschillende scholen op de verschillende nivo's: Driving school: Brons: Super GT Zilver: Bullet Goud: HotKnife Boat school: Brons: Marquis Zilver: Squallo Goud: JetMax Bike school: Brons: FreeWay Zilver: FCR-900 Goud: NRG-500 Pilot school: Brons: Rustler Zilver: Stunsplane Goud: Hunter Bewerkt: 14 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 iemand plaatje van hotknife ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) Hier is een foto van de hotknife Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.