Jump to content

Ik snap het niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

:$ :? Hoi kan iemand mij helpen,,,,k snap het niet bij welke missie ga je naar het volgende gebied :bonk::cab: tnx als jullie me willen helpen

Geplaatst:

In San Andreas kun je na de missie The Green Sabre naar San Fierro en na de missie Yay Ka-Boom-Boom naar Las Venturas.

In GTA3 ga je naar het tweede eiland, Staunton Island, nadat je de missie Last Requests voor Salvatore Leone hebt voltooid.

Dit soort vragen hoor je overigens te stellen in het San Andreas- en GTA3 subforum, niet in GTA4.

Geplaatst: (bewerkt)
:$ :? Hoi kan iemand mij helpen,,,,k snap het niet bij welke missie ga je naar het volgende gebied :bonk::cab: tnx als jullie me willen helpen
post het ergens anders hoort hier niet thuis!!!

Wil je de volgende keer wel iets duidelijker zijn, Little Smoke, ik heb iets gepost van San Andreas, maar je kan ook iets anders bedoelen. Gelukkig heeft Piet Herr ook je vraag beantwoord, maar we weten niet welke GTA je bedoelt.

Hé libertycitypc, even rustig tegen hem aan doen, oke? Hij is net nieuw hier. Ik zal het je uitleggen maar het is de volgende keer beter om even bij de bijbehorende topics te posten, maar dat is niet zo erg als je net nieuw ben, dus ik zal het zonder boos gezicht en graag je antwoord beantwoorden. Bij de missie ''The Green Sabre'' kun je naar het volgende gebied genaamd ''The Badlands'', het platteland. Bij deze missie moet je Sweet redden van de aanval van de Ballas en wordtje als je Sweet redt van de dood gearresteerd door Tenpenny en zijn maatjes en zetten ze je in The Badlands af, om daar wat zaken te regelen voor ze.

Als je meer wilt vragen, vraag je het maar, we zijn hier om je te helpen!

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

In San Andreas kun je na de missie The Green Sabre naar San Fierro

Niet, pas na de missie 'Are you going to San Fierro?' kan je naar San Fierro. :)

Dan krijg je er een safehouse en missies, maar na Green Sabre kan je al wel vrij San Fierro bezoeken.

Geplaatst:
In San Andreas kun je na de missie The Green Sabre naar San Fierro en na de missie Yay Ka-Boom-Boom naar Las Venturas.

In GTA3 ga je naar het tweede eiland, Staunton Island, nadat je de missie Last Requests voor Salvatore Leone hebt voltooid.

Dit soort vragen hoor je overigens te stellen in het San Andreas- en GTA3 subforum, niet in GTA4.

sorry ging verkeerd

Geplaatst: (bewerkt)

In San Andreas kun je na de missie The Green Sabre naar San Fierro

Niet, pas na de missie 'Are you going to San Fierro?' kan je naar San Fierro. :)

Jawel, hoor, na 'The Green Sabre' kun je al naar San Fierro, alleen is daar hoop en al niets te doen.

EDIT: over de post van Preddy heen gelezen.

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...