Bright Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) hey, alles doet het nu maar als ik het opstart en ik ga naar een server dan staat er gewoon laden enz enz.. maar dan komt er een zwart scherm en kan ik niets doen... hoe kan ik dit oplossen heb nog nooit gemod ofzoiets? plz help me. Mvg, Bright Bewerkt: 20 december 2006 door Bright Reageren
mike112 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 hey,alles doet het nu maar als ik het opstart en ik ga naar een server dan staat er gewoon laden enz enz.. maar dan komt er een zwart scherm en kan ik niets doen... hoe kan ik dit oplossen heb nog nooit gemod ofzoiets? plz help me. Mvg, Bright Je kan jezelf dood maken met een wapen (cheat=uzumymw) Dan begin je bij je eerste huis dat doe ik ook steed,maar ik zie geen andere mensen Reageren
Azer Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kan jezelf dood maken met een wapen (cheat=uzumymw)Dan begin je bij je eerste huis dat doe ik ook steed,maar ik zie geen andere mensen En net of singleplayer cheats werken in SA:MP, post toch niet als je geen idee hebt waar je het over hebt.@Bright: Singleplayer werkt wel correct? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.