Jump to content

Cartoon

Goed/Slecht  

11 leden hebben gestemd

1. 1. Goed/Slecht

• Erg goed
      0
    • goed
      1
    • tamelijk
      4
    • matig
      2
    • slecht
      0
    • erg slecht
      0
    • super slecht
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb met jpg video een cartoon in xiao xioa/stick stijl gemaakt...

Ik vind hem best wel gelukt... :)

Comments Plz! :sigaar:

>>>>>>>De film<<<<<<<

Sorry voor de baggere effecten...

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst: (bewerkt)

Stickman filmpjes zijn altijd wel lachen, deze niet uitgezonderd. Ik kan zien dat je wel tijd erin hebt gestoken, qua tekenwerk zit het namelijk goed inelkaar. Het verhaal, voor zover dat kan in 1 minuut, is ook wel een leuk concept, en de titel is leuk gekozen :).

Echter, ik vind het ook nog wel voor verbetering vatbaar. Sommige beelden mogen van mij iets langer in beeld staan, vooral wanneer er tekst in verwerkt is. Het is lastig om dat zo snel te lezen.

Voorbeeldje is vanaf 0:10 ~ 0:15, het gaat me wat te snel om in één keer duidelijk te onderscheiden wat er precies gebeurt. Misschien dat het een idee is om een beetje uit te zoomen, zodat men zich sneller kan oriënteren.

Ook zou een iets hogere aantal frames niet verkeerd zijn, maar dat is natuurlijk ook wel extra werk. Een opzwepend geluidje eronder zou denk ik ook geen kwaad kunnen om de kijker er wat meer te bieden (muziek maakt de film namelijk).

Al met al een goed filmpje, met mogelijkheden tot verbetering. KUTGW zou ik zeggen :klap: .

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Opzich wel lachen, maar het probleem is dat je de verhaallijn niet zo erg goed kunt begrijpen, maar ik vind het al heel knap dat je zoiets al kunt maken, dat kan ik zelf al niet met de computer.:schater:, dat kan ik nog geeneens. Maar alleen jammer dat het niet allemaal feilloos gaat, dan zal het nog leuker zijn, maar veel succes met je volgende filmpjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...