BangBros Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Mischien was dit nog niet bekend of wel maar toch heb ik even een topic van gemaakt zodat jullie allemaal even hierover kunnen lezen inplaats van in een ander topic waar mischien niet iedereen op kijkt nou ik ben erachter gekomen dat je in ViceCityStories ook gangs kan meenemen van je eigen. Je richt op hem net zoals in San Andreas en doe je pijltje omhoog en hij loopt dan met je mee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Ja wist ik al Maar wel handig voor degene die hier nog geen verstand van hadden. Maar als je met een gang in een auto zit en ze hebben wapens. En je hebt politie, gaan ze dan ook op de polites schieten? Bij mij in ieder geval niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Bij mij gaan ze wel schieten op de politie ook, wel als je op de politie hebt gemikt. Maar dit is al wel bekend want dit leer je tijdens het spel. Dit is dus eigenlijk niet echt een nieuwtje voor op het forum. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Bij mij gaan ze wel schieten op de politie ook, wel als je op de politie hebt gemikt. Maar dit is al wel bekend want dit leer je tijdens het spel. Dit is dus eigenlijk niet echt een nieuwtje voor op het forum. Inderdaad als je een beetje aandachtig bent tijdens het spelen, dan weet je dit al. Voor de meeste was dit al wel bekend. Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts