Jump to content

Slecht geluid

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik heb de laatste tijd nogal wat last van m'n geluid. Soms zit ik een lekker muziekje te luisteren en dan gaat het geluid in een keer een stuk zachter. Meestal gaat het wel weer terug naar normaal, maar nu heb ik er echt last van. Ik heb een set van Creative dus ik denk niet dat het hier aan ligt. Mijn geluidskaart is een:

C-Media AC97 Audio Device

B.v.d.

ArticLight

Geplaatst:

Kan zijn dat je geluidskaart kapot is. Of je moet even kijken bij start > Configuratiescherm > Geluidseffectbeheer. Het kan namelijk zijn dat er een instelling niet goed staat, dit hielp bij mij wel in ieder geval!

Succes ermee! :)

Geplaatst:

zitten je stekkers er wel goed in of zijn de stekkers van je speakers schoon?

gaat het geluid alleen zachter of heb je ook last van ruis ofso?

en anders moet je maar effe je speakers nakijken :Y

Geplaatst:
Hoi iedereen,

Ik heb de laatste tijd nogal wat last van m'n geluid. Soms zit ik een lekker muziekje te luisteren en dan gaat het geluid in een keer een stuk zachter. Meestal gaat het wel weer terug naar normaal, maar nu heb ik er echt last van. Ik heb een set van Creative dus ik denk niet dat het hier aan ligt. Mijn geluidskaart is een:

C-Media AC97 Audio Device

B.v.d.

ArticLight

Het probleem ligt hem bij de geluidskaart zelf... Ik heb namelijk dezelfde en die kan wel es problemen geven (het internet staat vol van de support-requests over deze kaart). Wat mss gaat helpen is een driver installeren => driver

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...