Jump to content

Phil Collins

MartyCeha

Recommended Posts

Nadat je de missie ''In the air tonight'' hebt gehaald unlock je het icoontje voor het Hyman Memorial Stadium, waar je een ticket kan kopen voor dit concert van Phil Collins. Het enige vereiste is $6000 zoals hiervoor al gezegt is, maar voor dit bedrag kan je het hele concert zien wat erg leuk is. Je ziet het concert ook al tijdens de missie ''In the air tonight'', maar hier zul je Phil moeten verdedigen tegen mensen die de kabels van het licht door willen snijden, waardoor alles dus valt en Phil zo goed als dood is. Dit is best simpel, en tussendoor zie je ook nog fragmenten van het concert.

Delen op andere websites

Als ik dat concert bezoek dan pak ik mijn Mini-Gun en schiet ik die drummer's en die gitaristen kapot, dat kan moet je maar een beetje op next weapon drukken en op richt drukken en schieten, alleen Phil kan niet dood, maar de rest wel.

Justin W

Delen op andere websites

Je bedoelt tijdens de missie? Want het concert is een cutscene, waarin je niet kan rondlopen.

Tijdens de missie 'In the Air Tonight' krijg je inderdaad de mogelijkheid om te lopen, te schieten en allerhande meerdere dingen te doen, maar daar hebben ze het hierboven niet over. Zoals je al weet kan je na de missie 'In the Air Tonight' altijd het concert van Phil Collins bezoeken mits je $6000 kan veroorloven. Tijdens dit concert zie je Phil met zijn muzikanten het prachtige nummer 'In The Air Tonight' opvoeren, en hoor je het publiek uitbundig meejoelen. Maar niet alleen het publiek staat mee te kijken, óók Vic Vance staat aan de zijkant te genieten (logisch, waarvoor zou hij anders die $6000 neergeteld hebben?). Je zult Vic ongeveer wanneer het concert voor de helft voorbij is zien staan, maar hij staat er natuurlijk altijd. Je zal het misschien niet verwachten, maar tijdens dit concert kan je Vic gewoon laten bewegen! Hij zal niet door het hele concertzaal kunnen rennen, want hij staat achter een hek, maar je kan wel je wapen nemen en in de ronde schieten. Wanneer je op de R-toets.gif-toets drukt zal Vic één van muzikanten in het vizier nemen (zoals hij normaal gesproken al zou moeten doen), en kan je hem doodschieten. Erg grappig om te zien is het wel, want Phil Collins zingt gewoon door alsof er niks aan de hand is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...