exa Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Wat: PhotoOps Hoeveel: 50 Waar: San Fierro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wat moet je eigenlijk fotograferen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Zo'n Glimmende ronde witte dingetje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Vet makkelijk als je snachts met een fototoestel loopt, je loopt wat en zie je opeens een groot lichtgevend rondje ! B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 die nummer 33 staat op die kraan die heb ik als het eerste ontdekt toen ik met men jetpack eropging en het landschap wou fotograferen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Ik maakte ergens by de haven voor de ""Fun"" een foto van een politie en had er toen opeens " Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Hoe heb je al die dingen gevonden zlef? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Hoe heb je al die dingen gevonden zlef? ik heb nog nul foto's aan wat herken je ze???? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 moeilijk he lezen....kijk ff wat exa zegt <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 moeilijk he lezen....kijk ff wat exa zegt <_< sorry maar dat vond ik nog niet zo duidelijk ik zal nog is lezen en gaan zien in gta san andreas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 wat krijg je als je ze allemaal hebt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 wat krijg je als je ze allemaal hebt? daarvoor moet je hier kijken klik hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 nummer 45 kon ik niet vinden. Ik wist dat het juist bovenaan het dak stond, maar ik kon er niet bij, ook niet van die heuvel aan de zijkant. Ik heb dan maar een helekopter geleent op de luchthaven en geland op de toren die er naast staat. Vandaar heb ik hem kunnen nemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 nummer 45 kon ik niet vinden. Ik wist dat het juist bovenaan het dak stond, maar ik kon er niet bij, ook niet van die heuvel aan de zijkant. Ik heb dan maar een helekopter geleent op de luchthaven en geland op de toren die er naast staat. Vandaar heb ik hem kunnen nemen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 nummer 45 kon ik niet vinden.Ik wist dat het juist bovenaan het dak stond, maar ik kon er niet bij, ook niet van die heuvel aan de zijkant. Ik heb dan maar een helekopter geleent op de luchthaven en geland op de toren die er naast staat. Vandaar heb ik hem kunnen nemen. geen dubel post nr 45 kan je makkelijk fotograferen als je er recht voor op de heuvel staat zou normaal moeten lukken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts