Jump to content

50 PhotoOps San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet makkelijk als je snachts met een fototoestel loopt, je loopt wat en zie je opeens een groot lichtgevend rondje ! B)

Geplaatst:

die nummer 33 staat op die kraan die heb ik als het eerste ontdekt toen ik met men jetpack eropging en het landschap wou fotograferen :puh:

Geplaatst:

Ik maakte ergens by de haven voor de ""Fun"" een foto van een politie en had er toen opeens ":puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Hoe heb je al die dingen gevonden zlef?

ik heb nog nul foto's aan wat herken je ze????

Geplaatst:
moeilijk he lezen....kijk ff wat exa zegt <_<

sorry maar dat vond ik nog niet zo duidelijk ik zal nog is lezen en gaan zien in gta san andreas

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

nummer 45 kon ik niet vinden.

Ik wist dat het juist bovenaan het dak stond, maar ik kon er niet bij, ook niet van die heuvel aan de zijkant. Ik heb dan maar een helekopter geleent op de luchthaven en geland op de toren die er naast staat. Vandaar heb ik hem kunnen nemen.

Geplaatst:

Ik wist dat het juist bovenaan het dak stond, maar ik kon er niet bij, ook niet van die heuvel aan de zijkant. Ik heb dan maar een helekopter geleent op de luchthaven en geland op de toren die er naast staat. Vandaar heb ik hem kunnen nemen.

Geplaatst:

geen dubel post

nr 45 kan je makkelijk fotograferen als je er recht voor op de heuvel staat zou normaal moeten lukken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...