peter99 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 ik heb een probleem met het instaleren van MLCAD v 2.30 , om lego-modelen te maken als ik het ongeïnstaleerd opstart staat er : weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? en ik hoop dat iemand van jullie dit progamma kennen alvast bedankt Reageren
Die-hard Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Ik denk dat je het moet installeren in een map die al bestaat. Ik zou het niet weten, maar dat kan je altijd proberen. Reageren
peter99 Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 die map bestaat al , al geunzipt , of moet ik gewoon naar een hele andere map , uit de c:// ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Hallo, Verander het pad naar de pad waar het geinstalleerd is en de map "P" in zit. Succes met Moddelen. Reageren
Dynamic Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Je kan het niet installeren nog. Ik heb het zelfde probleem. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Je kan het niet installeren nog.Ik heb het zelfde probleem. Ik had ook het probleem, je moet de map "p" opzoeken in de juiste Directory. En je kan als nog een mailtje sturen naar het bedrijfje voor de juist oplossings wijze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.