The Peppers Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Helooo Ik heb in de forum van GTA III gevraagd of je daar in het stadion kon . Nu krijg ik voor Kerstmis Grand Theft Auto : Liberty City Stories Maar kun je in Liberty City Stories in het stadion komen ? Want ik was gisteren op www.wikigta.nl en ik zag dat je alleen kunt vliegen met cheats ? Want ik gebruik namelijks geen cheats Dus mijn vraag is : Kun je in het Stadion komen zonder cheats ofzo ? Ik speel Playstation , mischien maakt het dan gemakkelijk dat je geen mods moet geve want op Playstation ga da ni eh Ciaoooo Bewerkt: 21 december 2006 door ceke_redhotchilipeppers69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Nope, je kan niet vliegen in LCS. En aangezien je het op PlayStation 2 hebt zul je al helemaal geen gebruik kunnen maken van de Cheatdevice, waarmee je een Maverick of Dodo kunt spawnen. Het Liberty City Memorial Stadium is echter niet zo bijzonder en het is zelfs nog minder uitgewerkt dan in GTA III omdat ze nog bezig zijn met de aanbouw ervan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Peppers Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Kunt gij ni vliegee ??? LCS s helemaal ni zoals San Andreas zeker ? Bewerkt: 21 december 2006 door ceke_redhotchilipeppers69 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Kunt gij ni vliegee ???In GTA Liberty City Stories is het (zonder de Cheatdevice) niet mogelijk om te vliegen. Er bestaat wel een trucje dat je kan gebruiken tijdens de missie Calm Before the Storm.LCS s helemaal ni zoals San Andreas zeker ?Als je een GTA zoekt die GTA San Andreas overtreft of even goed is, dan zul je wel teleurgesteld zijn. Echter is het wel een mooie GTA in je collectie en besef ook dat de PS2-versie een gewone port is van de PSP-versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) jah maar liberty city stories is egt niej zo leuk als je denkt dus niet halen en zeker niet voor ps2 . gruwelijke port Bewerkt: 21 december 2006 door gangstabadboys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Peppers Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Dus als je codes gebruikt kan je wel vliegen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 jah maar liberty city stories is egt niej zo leuk als je denkt dus niet halen en zeker niet voor ps2 . gruwelijke port Sommigen denken daar anders over, 'gangstabadboys'.@ceke_redhotchilipeppers69: Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Weetje: Normaalgezien kan je niet vliegen zonder de CheatDevice in GTA Liberty City Stories maar met een trucje kan dat wel. De heli van Massimo zal landen op het dak in Chinatown. Je moet dan naar boven en zodra je in de gele marker stapt zal hij wegvliegen. Met een PCJ-600 kan je door de gele marker rijden zonder dat er iets gebeurd. Probeer de PCJ-600 op het dak te krijgen. Eens dit je gelukt is, loop dan naar de helikopter en stap in. Met stijg je op. Je kan echter niet zo hoog vliegen als wanneer je de CheatDevice gebruikt. Je kan ook niet zo ver vliegen. Op een bepaald moment ontploft de heli gewoon. Je kan dus enkel boven Chinatown vliegen. Hoe kom je die trappen op? Ik ben al de eerste trap op gekomen, dat luktte me via een aanloopje maar de tweede strap wil me niet lukken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 Hoe kom je die trappen op? Ik ben al de eerste trap op gekomen, dat luktte me via een aanloopje maar de tweede strap wil me niet lukken...Mij is het wel gelukt. Vooral het tweede deel van de trap is moeilijk en ik heb ook veel pogingen ondernomen. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt om tot boven te raken en Massimo's Maverick te stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Als je in Liberty City Memorial Stadium komt (mbv. vliegen), krijg je allemaal rare dingen te zien want ze hebben de binnenkant gewoon niet uitgewerkt omdat je officieel gewoon er niet in kan komen omdat er geen bestuurbare vliegtuigen in voorkomen. Als je tegen de muur aan loopt aan de binnenkant, loop je er gewoon doorheen, maar dan kan je niet terug erin. Mvg, Tunix Ps: Als je in de Maverick van Massimo zit, kan je alleen boven het gebied van Chinatown vliegen, als je te ver gaat zie je jezelf van grote hoogte op de grond liggen en staat er: Mission Faled. Wasted. En dan: You let Massimo get away! Zo iets was het, als ik me het goed herinner Offtopic: Pps: @ The Peppers: Ik wil niet Moddig doen, maar je moet je oude naam en je nieuwe naam nog in je sig zetten Bewerkt: 24 december 2006 door Tunix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Peppers Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 amai putas ik sna er niks meer van zene ik zal wel wachte tot dak da spel heb ciaoooo ---------- Nu willik vliegen!! kan er mij dat iemand in stapjes uitleggen a.u.b ? btw , ik speel playstation2 he ciaooo >>> Door VforV: Dubbelposten is niet toegestaan! Berichten samengevoegd.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 Tijdens "false idols" is het mogelijk een maverick te stelen die je kan houden. zelfs als het mission failed is, en je kunt overal vliegen waar je wilt. >>> Door SummerBase: Bumpen is niet toegestaan, als je niks toevoegt aan het topic. Lees daarom even de ForumFAQ door, want daarin staan veel regels en standpunten die wij op dit fora hanteren. Trouwens; nog welkom op het forum! <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2007 Nee je ken niet in de station. Dat is wel jammer ik heb zelf ook LCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 wat is die cheat dan om te kunnen vliegen (ps2) ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 wat is die cheat dan om te kunnen vliegen (ps2) ?? Op de PS2 zul je een trucje moeten toepassen in de missie False Idols, gegeven door 'Father' Ned Burner. Anders moet je Cheatprogramma's gaan gebruiken als ArMax en Codebreaker. De Codes voor LCS staan hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.