Da Phoenix Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Ik vraag het maar ff: is het mogelijk een cobra-manouvre te doen met de Hydra is San Andreas? zo meteen komt de pic. hoe die in het echt moet. sorry voor de grootte maar anders is de text niet meer te lezen >>> Door Dutchy3010: Ik heb het plaatje voor je verkleind, erop klikken is dus vergroten. Voortaan gewoon even uploaden via het forum, en hij wordt vanzelf kleiner. <<< Thanks Bewerkt: 21 december 2006 door Da Phoenix Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Ik heb het voor je geprobeerd Phoenix, maar het is helaas niet mogelijk om dit met de Hydra te doen, en dat had ik ook al verwacht (vertrouw me, ik ben een ervaren flightsimmer). Je kan dit wel doen met de straalpijpen helemaal naar onderen gericht, maar dan ga je niet vooruit waardoor ik het geen Cobra-manoeuvre durf te noemen. De reden dat de Sukhoi dit kan is dat deze met draaibare straalpijpen (anders als bij de Hydra, deze kunnen ook zijwaarts en naar boven draaien en dienen om het vliegtuig wendbaarder te maken) is uitgerust. Hopelijk is het je nu duidelijk Reageren
Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Inderdaad, alleen de sukhoi su- 27 en de Mig-29 kunnen deze manoevre uitvoeren. En aangezien de hydra op de BAE systems harrier is gebaseerd, en dus min of meer dezelfde eigenschappen heeft, zal deze ook nooit deze manoevre kunnen uitvoeren. Ook moet je voor die stunt ook juist de goede snelheid hebben, en dat is in san andreas ook redelijk moeilijk te regelen. Bewerkt: 21 december 2006 door Jorair Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 OK dan weet ik dat ook weer greetz Da Phoenix en een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar Reageren
PB_soldier Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 volgens mij is het wel mogelijk je moet je neus omhoog sturen en dan je straalpijpen naar onderen richten van je vliegtuig. en geen gas geven anders rem je en dan zal je neus naar boven gaan dan dan weer terug. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 maar dan is het, zoals hierboven al genoemd, niet echt een cobra-manoevre te noemen... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik heb nu wel een mod van een MiG-29 met nieuwe Handling dus misschien lukt het hierbij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.